عاملان تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی بناب دستگیر شدند
عاملان تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی بناب دستگیر شدند
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بناب از دستگیری عاملین نشر اکاذیب در فضای مجازی توسط سربازان گمنام امام زمان عجل الله خبر داد.

به گزارش صدای بناب به نقل از خبرگزاری فارس محمد جلیلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: افرادیکه به قصد تشویش اذهان عمومی اقدام به راه اندازی صفحه ای با انتشار مطالب کذب و انتشار تصاویر و اسامی برخی نیروهای بسیجی و حزب الهی در این صفحات می کردند و در راستای تامین منافع رسانه های بیگانه تلاش می کردند در تور سربازان گمنام امام زمان عجل الله گرفتار شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بناب گفت: با توجه به حساسیت موضوع با انجام اقدامات کاملا فنی وپیچیده واطلاعاتی متهمین توسط سربازان گمنام امام زمان وبا همکاری نیروهای تلاشگر انتظامی شناسایی و دریک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب بناب با تاکید بر اشراف اطلاعاتی کامل نیروهای اطلاعاتی و فراجا در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی افزود: این فضا برای افراد فرصت طلب سودجو و معرض امن نخواهد بود و خانواده ها باید مراقب باشند تا فرزندان آنها در تور دشمنان نظام نیفتند.

جلیلی با اشاره به پیامدهای منفی این موضوع در جامعه تصریح کرد: به شدت با انتشار دهندگان مطالب کذب که باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود برخورد قاطع خواهد شد.