عدم آغاز پروژه ورزشی جدید در شهرستان بناب تا اتمام پروژه های نیمه تمام
عدم آغاز پروژه ورزشی جدید در شهرستان بناب تا اتمام پروژه های نیمه تمام
فرماندار بناب گفت: ما از دولت انتظار داریم که تا تکمیل کامل پروژه های ورزشی نیمه تمام،  پروژه ورزشی جدیدی را در شهرستان بناب آغاز نکند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رضا لعلی عصر امروز در آیین تجلیل از جوانان برتر و مدال آوران شهرستان بناب بر ضرورت اتمام پروژه های نیمه تمام شهرستان بناب تاکید کرد و اظهار داشت: ما از دولت انتظار داریم که تا تکمیل کامل پروژه های ورزشی نیمه تمام،  پروژه ورزشی جدیدی را در شهرستان بناب آغاز نکند.

فرماندار بناب افزود: اکثر پروژه های شهرستان بناب با سرعت بسیار پایین در حال تکمیل هستند و در برخی از پروژه‌های نیمه تمام شاهد فرسودگی سازه ها و زیرساخت‌های آن ها هستیم تا جایی که انگار نیاز است دوباره پروژه‌ها تخریب و از نو ساخته شوند.

وی حمایت از ورزش قهرمانی در شهرستان بناب را مهم عنوان کرد و گفت: متاسفانه در حوزه ورزش قهرمانی در شهرستان نواقص و کمبودهای بسیار زیادی وجود دارد که باید به آنها توجه شود.

فرماندار بناب افزود: برخی از قهرمانان ورزشی در شهرستان بناب همچنان با مشکلات ابتدایی از جمله نداشتن مربی و عدم وجود فضای مناسب مواجه هستند و این مشکلات، راه را برای پیشرفت ورزش قهرمانی در شهرستان ناهموار می کند.

رضا لعلی حمایت همه جانبه از ورزش قهرمانی را از مسئولان کشوری و استانی خواستار شد و گفت: امیدواریم این حمایت ها در عمل انجام شود و شاهد باشیم که استعدادهای برتر ورزش شهرستان بناب بتوانند در حوزه قهرمانی به رتبه های برتر جهانی برسند.

مقام عالی دولت در شهرستان در پایان با اشاره به کمبود سالن های ورزشی در شهر بناب و روستاهای آن از جمله شهر تازه احداث خوشه مهر گفت: امیدواریم با تزریق اعتبارات مناسب و پس از تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شاهد احداث سالن های ورزشی مختلف در سطح شهر بناب و روستاهای شهرستان باشیم.

انتهای پیام/

  • نویسنده : داود زیبائی