عدم اجرای درست مصوبات شورای ترافیک بناب در سال گذشته/ افزایش تصادفات درون شهری و برون شهری بناب
عدم اجرای درست مصوبات شورای ترافیک بناب در سال گذشته/ افزایش تصادفات درون شهری و برون شهری بناب
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب ضمن گلایه از عدم اجرای برخی از مصوبات شورای ترافیک توسط در سال گذشته گفت: برخی از نهادها و ادارات در اجرای این مصوبات کوتاهی کرده اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، سرهنگ سهراب شفقی صبح امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان با اشاره به مصوبات شورای ترافیک در سال ۱۴۰۰ گفت: متاسفانه اکثر مصوبات شورای ترافیک در سال گذشته به خوبی اجرا و عملیاتی نشده اند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب ضمن تشریح برخی از مصوبات شورای ترافیک در سال گذشته گفت: نواقصاتی از جمله نصب علائم راهنمایی، جداسازی تقاطع کمربندی چمران، جابجایی تیرهای برق کمربندی بعثت و انتقال گاراژهای حمل و نقل محدوده میدان معلم و چندین موارد دیگر از جمله مصوبات شورای ترافیک جلسات قبلی بود که هیچ گونه اقدامی انجام نگرفته است

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم دستگاه‌های مربوطه بخصوص شورا و شهرداری هر چه سریعتر نسبت به این موارد اقدام کنند تا شاهد نباشیم شهروندان از این نواقص متضرر شوند.

سرهنگ شفقی در ادامه با اشاره به ضرورت احداث سرعت گیر در در مقابل ساختمان تجاری باران اظهار داشت: به دلیل تردد مردم به این مجتمع تجاری و احتمال بروز تصادف انتظار داریم راهداری نسبت به احداث سرعتگیر در این مکان اقدام نماید.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب از افزایش ۲۵ درصدی تصادفات درون شهری بناب در فروردین سال جاری نسبت به مدت زمان گذشته سال قبل خبر داد و گفت: متاسفانه علاوه بر تصادفات درون شهری شاهد افزایش ۵۷ درصدی تصادفات جاده ای و برون شهری هستیم اما خوشبختانه تعداد فوتی ها در این ماه نسبت به مدت زمان سال گذشته کاهش یافته است.

سرهنگ سهراب شفقی در پایان ضمن گلایه از از احداث و برداشت سرعتگیر های بلوار سهند توسط شهرداری بناب گفت: با احداث و تخریب این سرعتگیرها اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال به  بیت المال ضرر می رسد.

انتهای پیام/ داود زیبائی