عدم تکمیل فاضلاب علت اصلی عدم آبروسازی و آسفالت ریزی کوچه همت ۳۰ در کوی رسالت
عدم تکمیل فاضلاب علت اصلی عدم آبروسازی و آسفالت ریزی کوچه همت ۳۰ در کوی رسالت
عضو شورای اسلامی شهر بناب عدم تکمیل فاضلاب در انتهای کوچه همت 30 را علت اصلی عدم آبرو سازی و آسفالت کاری آن عنوان کرد.

مریم بابازاده عصر امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، با اشاره به انتقاد اهالی کوچه همت ۳۰ واقع در محله رسالت از طریق رسانه مردم صدای بناب اظهار داشت: مطالبات اهالی این کوچه به حق است و می بایست هر چه سریعتر این محل آسفالت و آبرو گذاری شود.

عضو شورای اسلامی شهر بناب علت اصلی عدم آبرو سازی و آسفالت ریزی این کوچه را عدم تکمیل فاضلاب انتهای این کوچه عنوان کرد و گفت: اهالی کوچه همت ۳۰ و حتی شورای شهر بارها از اداره آب و فاضلاب تقاضای تکمیل فاضلاب این کوچه را کرده اند اما متاسفانه تا به امروز شاهد تکمیل فاضلاب این کوچه نیستیم.

مریم بابازاده با تاکید بر اینکه تا تکمیل کامل فاضلاب همت ۳۰ امکان آسفالت‌ریزی و آبرو گذاری وجود ندارد، گفت: شورا و شهردار طبق منطق و قانون نمی توانند این محله را که هنوز فاضلاب آن تکمیل نشده را آبروگذاری و آسفالت کاری کند چرا که قطعاً این کوچه جهت تکمیل فاضلاب مجددا کنده کاری خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر بناب در پایان گفت: امیدواریم مسئولان اداره آب و فاضلاب شهرستان بناب هر چه سریعتر برای تکمیل فاضلاب کوچه همت ۳۰  واقع در کوی رسالت اقدام کنند و قطعاً در صورتی که آنها کار خود را انجام بدهند شهرداری بلافاصله آبرو سازی را شروع  و در فصل گرما آسفالت ریزی آن را در الویت نخست قرار خواهد داد.

انتهای پیام/ داود زیبائی