عدم رغبت به ازدواج و فرزندآوری نقشه دشمن برای ریشه کنی اسلام و جمعیت مسلمان/ صرفه جویی در مصرف آب و برق بر همه واجب است
عدم رغبت به ازدواج و فرزندآوری نقشه دشمن برای ریشه کنی اسلام و جمعیت مسلمان/ صرفه جویی در مصرف آب و برق بر همه واجب است
امام جمعه بناب گفت: کمبود زاد و ولد و فرزندآوری خیانت به آینده کشور و از بین بردن عزت و عظمت اسلام است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی در خطبه های آیین جمعه این هفته شهرستان بناب با اشاره به بحث خطبه هفته گذشته در مورد افزایش جمعیت و فرزندآوری اظهار داشت: به بهانه ترس از فشار اقتصادی نسل آینده جامعه را به خطر نیندازید، چرا که خداوند در قرآن نسل کشی در دوران عرب جاهلیت را نکوهش کرده و اعراب جاهل را از این اقدام وحشتناک نهی فرموده است.

وی افزود: همه میدانیم از این حوادث وحشتناک هزار و چند سال می گذرد و امروز در این عصر طلایی سازمان های حفاظت از حقوق حیوانات، مراقبت از جنگل ها، تالاب ها، دریاها تشکیل شده و بخاطر حراست از طبیعت و خلقت برای تکثیر و تربیت گونه های مختلف حیوانات و جنگل های انبوه هزینه های میلیاردی صرف می شود.

خطیب جمعه بناب با اشاره به اینکه خالق حکیم و دانا هیچ موجودی را بی جهت و باطل خلق نکرده است، گفت: حقیقت این است که غربی ها برای بقای خود و ریشه کنی اسلام و واهمه از کثرت جمعیت مسلمان به بهانه اجرای طرح تنظیم خانواده قصد دارند به هر قیمتی جلوی رشد جمعیت اسلام را به حداقل رسانند تا سردمداران غرب و شیاطین جهانخوار در عافیت و امنیت زندگی کنند و گرنه ادامه قلدری برای قدرت های استکباری سخت و سنگین خواهد بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب تصریح کرد: استکبار هر روز برای نابودی نسل های ما نقشه کشیده و برای عدم رغبت جوانان به ازدواج و فرزند آوری زمینه فراهم می سازد که خودمان پیشقدم شده و طرح و نقشه دشمن را پیاده کنیم، در حالیکه این امر آینده کشور را تهدید می کند و با این وضع در آینده نزدیک یک کشور پیر، علیل و بی حوصله خواهیم داشت و خانواده ها از نسل جوان با نشاط و پر قدرت خالی شده و صنایع و نوآوری و خلاقیت با کمبود نیروی انسانی مواجه خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی با بیان اینکه با این کمبود زاد و ولد و فرزندآوری هم به آینده کشور خیانت می کنیم و هم عزت و عظمت اسلام را با دست خود از بین می بریم، اذعان کرد: گرانی افسار گسیخته و فشار اقتصادی بر خانواده ها قابل دفاع نیست و باید چاره اندیشی شود، اما این را باید بدانیم قتل عام مرموز نسل آینده خسارت بارتر و غیر قابل جبران خواهد بود بنابر این حاکمیت و خود مردم باید تدبیر کنند.

وی همچنین تاکید کرد: بشر فخر موجودات است و رزق و روزی همه جنبده های ریز و درشت جهان خلقت مورد تضمین پروردگار متعال است.

امام جمعه بناب در ادامه به مسئله کمبود آب و برق اشاره کرد و افزود: در این موقعیت حساس و با توجه به کمبود نزولات آسمانی بر همه فرض است در مصرف آب و برق قناعت و صرفه جویی کرده و یکدیگر را به آن توصیه و سفارش نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی در ابتدای خطبه ها ضمن گرامیداشت فرارسیدن ۷ تیر سالروز شهادت مظلوم نظام شهید دکتر بهشتی و ۷۲ تن یاران باوفای ایشان، هفته قوه قضائیه را به قضات شریف و متعهد شهرستان بناب تبریک و تهنیت گفت.

 انتهای پیام/ داود زیبائی