عدم فرزندآوری و تقطیع نسل در آینده صنعت، کشاورزی و امنیت کشور را با خطر مواجه خواهد کرد
عدم فرزندآوری و تقطیع نسل در آینده صنعت، کشاورزی و امنیت کشور را با خطر مواجه خواهد کرد
امام جمعه بناب گفت: عدم تمکین به فرزندآوری و سقط جنین محاربه با خداوند و قرار گرفتن در صف دشمن و فراهم کردن تعبیر خواب جهانخواران است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی در خطبه های آیین جمعه این هفته شهرستان بناب، با اشاره به آیه ۵۸ سوره ذاریات “خداوند روزی رسان هر موجود زنده ای مقتدر است”، اظهار داشت: تمام موجودات زنده جهان هستی از نهنگ های غول پیکر در اعماق اقیانوس ها تا حشرات ریز و نامرئی صحراها هریک به تناسب خلقت خود کمی و کیفی رزق و معیشت خود را دارند و خالق هستی هیچ جانداری را بی رزق خلق نکرده است.

وی افزود: همه مخلوقات خصوصا انسان که اشرف مخلوقات است، از رحم مادر تا دم مرگ مرزوق و نمک خور خدای کریم است؛ بنابر این انکار رزاقیت خداوند از گناهان کبیره محسوب می شود.

خطیب جمعه بناب با بیان اینکه تمکین ندادن به فرزند آوری و سقط جنین آنهم در آمار بالا بالصراحه محاربه و جنگ با خداوند است، گفت: متاسفانه بعد از انقلاب بلای قتل عام خاموش که در پشت پرده آن اشرار خونریز و آمریکا برای از میان برداشتن نسل ولایت و مسلمان قرار دارد، دامنگیر مردم کشور ما شد و روز به روز شدت گرفت.

وی ادامه داد: پدر خوانده های زر و زور و قدرت های جهانی در نشست های فوق سری برای جلوگیری از قدرت گرفتن اسلام و جمعیت مسلمانان که منافع غرب و آمریکا در مخاطره قرار می گیرد، تصمیم گرفته اند با جنگ، کشتار، اعتیاد، فرزندآوری و سقط جنین از طریق سازمان های بین المللی فائو و بهداشت جهانی با عنوان های کنترل جمعیت، تنظیم خانواده رشد جمعیت کشورهای اسلامی را متوقف و کشورهای مقتدر را تکه تکه و تجزیه کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با اشاره به اینکه آباء و اجداد ما در آن شرایط سخت و قحطی روزگار به بهانه پیامدهای معیشتی هرگز به چنین نسخه های دست نویس دشمنان اسلام تن نداده و عمل نکرده اند، تصریح کرد: مومنین! ای مردم! یکدیگر را موعظه کنید که عمل کردن به این نسخه ها به بهانه های واهی فشار اقتصادی قرار گرفتن در صف دشمن و فراهم کردن تعبیر خواب جهانخواران است.

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی اذعان کرد: با این روش قتل عام خاموش، نسل کشی و تقطیع نسل در آینده جمعیت کشور به حداقل رسیده و کشور با پیرزنان و پیرمردان مواجه شده و خانواده ها از قشر جوان خالی خواهد شد و صنعت، کشاورزی، دامداری و از همه مهمتر امنیت و دفاع از کشور همه در راستای خواسته دشمن پیش خواهد رفت.

امام جمعه بناب در خاتمه نسبت به شیوع پیک جدید بیماری کرونا هشدار داد و مردم را به رعایت توصیه های بهداشتی و همکاری با متولیان بهداشت و درمان توصیه کرد.

انتهای پیام/ داود زیبائی