عدم فوتی کرونایی در سال جاری در بناب/ وضعیت کرونایی بناب آبی است
عدم فوتی کرونایی در سال جاری در بناب/ وضعیت کرونایی بناب آبی است
رئیس مرکز بهداشت شهرستان بناب با بیان اینکه آخرین فوتی کرونایی در شهرستان بناب مربوط به اسفند سال گذشته می باشد، گفت: خوشبختانه در سال جاری در شهرستان بناب فوتی کرونایی نداشتیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، حسین غلامی صبح امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان بناب با اشاره به افزایش شیوع بیماری کرونا در سطح استان آذربایجان شرقی گفت: در حال حاضر شهرستان جلفا زرد و سایر شهرستان ها آبی می باشند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بناب با بیان اینکه قطعا شاهد پیک هفتم کرونا در استان خواهیم بود، گفت: طبق پیش بینی های وزارت بهداشت این پیک نسبت به پیک های قبلی بسیار ضعیف تر بوده و افراد کمتری را درگیر خواهد کرد.

وی افزود: به طور کلی قدرت سرایت ویروس امیکرون بسیار زیاد بوده و در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی قطعاً افراد زیادی مبتلا به کرونا خواهند شد لذا همچنان بر استفاده از ماسک در اماکن عمومی تاکید بسیار زیادی می شود.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بناب با بیان اینکه آخرین فوتی کرونا در شهرستان بناب مربوط به ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ می‌باشد، گفت: خوشبختانه از آن روز تا الان فوتی کرونایی نداریم و آخرین فرد بستری شده کرونایی نیز ۱۰خرداد سال جاری بوده است.

حسین غلامی در پایان با تأکید بر اینکه انواع واکسن کرونا در شهرستان موجود می باشد، گفت: همشهریان عزیز بدون توجه به نوع واکسن دوز سوم و چهارم یادآور را تزریق کنند و همچنین واکسن آسترازینکا موجود بوده و  تاریخ انقضا آن رو به پایان است.

انتهای پیام/ داود زیبائی