عدم قطعی برق شهرستان بناب در فروردین ماه/ اداره برق بناب ۲۴ ساعته به مردم خدمت رسانی می کند/مشکلات برق شهرک ولیعصر (عج) کاملا برطرف شده است
عدم قطعی برق شهرستان بناب در فروردین ماه/ اداره برق بناب ۲۴ ساعته به مردم خدمت رسانی می کند/مشکلات برق شهرک ولیعصر (عج) کاملا برطرف شده است
رئیس اداره برق شهرستان بناب با بیان اینکه در فروردین‌ماه امسال مشکل قطعی برق در سطح شهرستان نداشتیم ،گفت: پرسنل این اداره خدمات رسان جهت توزیع برق، شبانه روزی تلاش می‌کنند.

علی مجرد ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، با تاکید بر اینکه در فروردین ماه امسال هیچ گونه قطعی در سطح شهرستان بناب نداشتیم، اظهار داشت: با وجود تمام مشکلات پرسنل این اداره به صورت شبانه روزی تلاش کردند تا هیچ گونه مشکلی در توزیع برق در سطح شهرستان نداشته باشیم.

رئیس اداره برق شهرستان بناب در خصوص قطعی برق شهرک ولیعصر(عج) طی چند روز گذشته گفت: با توجه به وضعیت آب و هوا و وزش باد و بارش باران، برق این منطقه با مشکلاتی مواجه شده بود که این مشکلات را به سرعت حل کردیم.

وی در خصوص تداخل جوابگویی سایر ادارات برق شهرستان های همجوار به شماره ۱۲۱ اتفاقات برق گفت: متاسفانه به دلیل نزدیکی شهرها به یکدیگر برخی مناطق شهرستان بناب با وجود شماره گیری ۱۲۱ به واحدهای شهرهای همجوار مانند ملکان وصل می شوند و این یک مشکل کلی محسوب می شود.

رئیس اداره برق شهرستان بناب در پایان با تاکید بر اینکه این نهاد خدمات رسان از تمام ظرفیت‌های خود برای برق رسانی به موقع در سطح شهرستان استفاده خواهد کرد، گفت: از مردم شریف بناب درخواست داریم در صورت بروز هرگونه مشکل یا اتفاق با شماره تلفن ۰۴۱۳۷۷۳۸۸۸۱  به صورت مستقیم با اداره برق بناب تماس بگیرند.

انتهای پیام/ داود زیبائی