عدم همکاری اهالی منطقه با شهرداری علت اصلی ناتمام ماندن پروژه خیابان جنت
عدم همکاری اهالی منطقه با شهرداری علت اصلی ناتمام ماندن پروژه خیابان جنت
معاون شهرسازی شهرداری بناب عدم همکاری اهالی محل خیابان جنت را اساسی ترین علت ناقص ماندن پروژه خیابان جنت عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، مهندس رحمان سرمست در رابطه با خیابان جنت و تجهیز امکانات آن گفت:خیابان جنت حد فاصل بین خیابان های ۲۰ متری سینا با خیابان فرهنگ واقع شده است که ۱۰ سال از زمان احداث آن می گذرد که در طول ۱۰ سال به علت وجود مشکلاتی به صورت کامل بازگشایی کامل انجام نشده است. که عرض پروژه ۱۵ متر و طول پروژه ۴۵ متری است که حدود ۷۵ درصد پروژه عملیات اجرایی و تملک اجرای خط پروژه به طور کامل انجام شده است و ۲۵ درصد آن باقی مانده است.

وی افزود: این پروژه متاسفانه به دلیل اینکه اهالی محل همکاری های لازم را نسبت به تملک آن محل با شهرداری نمی کنند فعلاً انجام نشده است.

معاون شهرسازی شهرداری بناب اظهار داشت: عدم بازگشایی کامل باعث به وجود آمدن چند سری مشکلات برای اهالی محله شده است از جمله این مشکلات عبارتند از: عدم ارائه خدمات توسط ارگان های خدمت رسان شهر، عدم هرس و سم پاشی درختان، به وجود آمدن دو مسیر فرعی منتهی به این خیابان که باعث ترددهای غیر مجاز توسط افراد سودجو شده است. اهالی منطقه از مسئولان شهری تقاضا داریم که به مشکلات و بلاتکلیفی این محله رسیدگی کنند.

سرمست در پایان در رابطه با برنامه ریزی برای رفع این مشکل گفت: به علت عدم همکاری اهالی محل با شهرداری با توجه به اینکه جز پروژه های اولویت دار شهرستان بناب بود متاسفانه بودجه ای برای این پروژه در سال ۱۴۰۰ در شهرداری اختصاص داده نشده است. از همین جا از شهروندان بنابی خواهش می کنیم به واحد املاک شهرداری جهت تملک و توافق مراجعه کنند تا انشالله در سال ۱۴۰۱ بتوانیم این پروژه را به طور کامل عملیاتی کنیم.

انتهای پیام / رقیه فتحی