عزل و نصب روسای بانک ها با هماهنگی فرماندار و نماینده انجام شود
عزل و نصب روسای بانک ها با هماهنگی فرماندار و نماینده انجام شود
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: عزل و نصب روسای بانک ها با هماهنگی فرماندار و نماینده انجام شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، حجت الاسلام شیخ رضا باقری بنابی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بناب در حضور وزیر اقتصاد و دارایی ضمن تقدیر و تشکر از توجه دولت سیزدهم به مشکلات تولیدکنندگان گفت: یکی از مهمترین مشکلات فعلی تولیدکنندگان در شهرستان بناب بحث سرمایه در گردش می باشد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۵ الی ۴۰ واحد تولیدی و خشکبار در شهرستان فعالیت می‌کنند، گفت: امیدواریم دولت و در رأس وزارت اقتصاد و دارایی مقدماتی را فراهم کند که از طریق بانک کشاورزی چیزی حدود ۲ هزار میلیارد تومان جهت افزایش گردش حساب به واحدهای تولیدی پرداخت شود.

نماینده مردم بناب در تکمیل خواسته فرماندار بناب در مورد گمرک بناب گفت: با توجه به اقتصاد قوی و صادرات بسیار زیاد شهرستان بناب گمرک این شهر نیز می بایست به صورت اداره و پر نقش تر فعالیت کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی از مشکلات در حوزه صنایع دستی، فرش و خشکبار شهرستان بناب گفت: مجلس با وجود تمام اختیارات نتوانست در این راستا اقداماتی را انجام بدهد ولی امیدواریم سران سه قوه برای حل مشکلات این قشر جلسات موثر برگزار کنند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در پایان از عزل و نصب روسای بانک های شهرستان بناب با هماهنگی فرماندار و نماینده مردم بناب خواستار شد و گفت: در صورتی که در این خصوص با نماینده همکاری و هماهنگی لازم انجام نمی شود انتظار داریم حداقل با فرماندار بناب این بحث و هماهنگی انجام شود.

انتهای پیام/ داود زیبائی