عظمت جمهوری اسلامی بر قدرت های شیطانی قابل تحمل نیست/ اغتشاشات اخیر در کشور حول محور بی دینی، لامذهبی، حمله به مقدسات و اصرار بر برهنگی می چرخد
عظمت جمهوری اسلامی بر قدرت های شیطانی قابل تحمل نیست/ اغتشاشات اخیر در کشور حول محور بی دینی، لامذهبی، حمله به مقدسات و اصرار بر برهنگی می چرخد
امام جمعه بناب گفت: بناب شهر حجاب، شهر ناموس و غیرت است و هرگز بی غیرتی و اردوکشی نیابتی در این شهر را برنمی تابد.

به گزارش صدای بناب، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی در خطبه های آئین عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان بناب با تبریک هفته نیروی انتظامی و تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی این نیروی خدوم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی اظهار داشت: حمایت ملت شریف ایران مخصوصاً حمایت تمام قد و تمجید مقام معظم رهبری از نیروهای انتظامی گواه بر سلامت اقدامات این نیرو است.

وی افزود: ما نیز حضور با صلابت نیروی قهرمان انتظامی را می‌ستاییم و این عزیزان در همه شرایط در کنار و خادم مردم بوده‌اند. حقیقتا در این ماجرای اخیر نیروهای انتظامی مظلوم واقع شدند ولی با اقتدار مظلومیت را تحمل کردند.

خطیب جمعه شهرستان بناب با اشاره به آیاتی از سوره مبارکه انفال و فلسفه خلقت و رویارویی حق و باطل گفت: کشمکش و تقابل حق و باطل همیشه بوده و خواهد بود، البته خداوند وعده داده است همیشه پشتیبان حق است؛ لذا جریان حق همیشه پیروز و سربلند و باطل نیز همیشه خوار، ذلیل و منفور خواهند بود.

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی تصریح کرد: شما دقت کنید از اول پیروزی انقلاب تا امروز چقدر حوادث و تقابل درونی و بیرونی پیش آمده، حوادثی که بر سر هر ملت و کشوری پپیش میامد نابود می شد، اما در همه آن حوادث جمهوری اسلامی سربلند و عزتمند شده و پرچم حق برقرار است.

وی با اشاره به بلیه منافقین در اوایل انقلاب، جنگ تحمیلی توسط حزب بعث با حمایت تمام قدرت های جهان و فتنه ها و بلیه های دیگر در کشور ابراز امیدواری کرد: در همه این شرارت ها لطف و وعده خداوند مشهود بوده که جبهه حق همیشه پایدار است و جمهوری اسلامی همچنان با عزّت و عظمت به راه خود ادامه میدهد و امام امت نیز قول قطعی داده که این انقلاب ماندگار است و به دست صاحب اصلی اش سپرده خواهد شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با اذعان به اینکه بی شک ایران امروز در زمره ابرقدرت ها قرار گرفته و این عظمت برای قدرت های شیطانی قابل تحمل نیست، گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب نیز تاکید کرده هر وقت دیدید دشمن به شما سخت گرفت بدانید که شما در صراط مستقیم حرکت می کنید و او باخته است.

امام جمعه بناب خاطرنشان کرد: البته در این حوادث اخیر اهل ایمان و اهل غیرت و ناموس و آنهایی که پای این انقلاب جان داده و شهید تقدیم کرده اند، خصوصاً قاطبه زنان بافضیلت که تا امروز در صحنه های حساس اظهار وجود کرده و انقلاب، اسلام و قرآن را حمایت و پپشتیبانی کرده اند، باید تکان بخورند؛، چون جنس و ماهیت این فتنه و اغتشاشات با گذشته فرق کرده و در آن مسائل اقتصادی، معیشتی، تورم، مسکن و فساد اداری نیست، بلکه عده ای اغتشاشگر آموزش دیده و آتش افروز در محور بی دینی، لامذهبی و حمله به مقدسات و اصرار بر لختی و برهنگی می چرخد.

وی ادامه داد: زنان ایران اسلامی که در پیاده روی های اربعین حماسه آفریدید، در تشییع جنازه سردار سلیمانی دنیا را مبهوت کردید، ای مردم و زنان فاطمی باغیرت آذربایجان قهرمان ملک ولایت که در هر مناسبت لازم با ولایت نجدید بیعت نموده و نعره زدید »آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی« امروز روز بی تفاوتی نیست، در برابر اهانت به مقدسات و ساحت قرآن کریم وظیفه است جواب این مزخرفات داده شود، باید از دین خدا و آیات قرآن حمایت و پشتیبانی کنیم. اگر بی تفاوت باشیم این اردوی نیابتی شیطانی پیشروی خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی خطاب به مسئولین دانشگاه ها گفت: مراقب محیط های آموزشی از گزند تحرکات شیاطین اجاره ای باشند و هر جا با مشکل مواجه شدند اطلاع دهند، برای اینکه بناب شهر حجاب، شهر ناموس و غیرت است و هرگز بی غیرتی و اردوکشی نیابتی در این شهر را برنمی تابیم.

امام جمعه شهرستان بناب با تأکید بر اینکه غربی ها دروغ می گویند به بهانه فوت یک خانم کشور را بدست عمّال خود به آشوب می کشانند، گفت: اگر واقعاً کشته شدن یک خانم برایشان اینقدر مهم است، هر روز در یمن و افغانستان زنان و دختران بی گناه را به خاک و خون می کشند و خانه های فلسطینی ها بر سرشان خراب می شود، چرا کوچکترین عکس العملی از این غربی ها دیده نمی شود؟ چرا اردوکشی نیابتی و لشکرکشی های اجاره ای در آنجا پیدا نیست؟ در حالیکه جمهوری اسلامی زن سالارترین کشور جهان است و تعداد زنان شاغل در مجلس، بدنه دولت، در مدیریت های مختلف با شرایطی که اسلام تعیین فرموده است، وجود دارند.

انتهای پیام / ندا خانی