عملکرد مثبت شوراها و شهرداری منجر به جلب اعتماد مردم و افزایش مشارکت آن‌ها در اداره امور شهر خواهد شد
عملکرد مثبت شوراها و شهرداری منجر به جلب اعتماد مردم و افزایش مشارکت آن‌ها در اداره امور شهر خواهد شد
فرماندار بناب گفت: عملکرد مثبت شوراها و شهرداری منجر به جلب اعتماد مردم و افزایش مشارکت آن‌ها در اداره امور شهر خواهد شد.

به گزارش صدای بناب، رضا لعلی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شورای های اسلامی شهر بناب و خوشه مهر با بیان اینکه شوراها در کشور جلوه و نمادی از مردم سالاری دینی می باشند، گفت: عملکرد مثبت شوراها و شهرداری منجر به جلب اعتماد مردم و افزایش مشارکت آن‌ها در اداره امور شهر خواهد شد.

وی حفظ اتحاد و همدلی در بین اعضای شورا برای پیشبرد اهداف و برنامه های شهری را ضروری دانست و گفت: با وجود آنکه اعضای شورای شهر بناب در برخی ادوار گذشته توانمند بودند اما بدلیل عدم اتحاد و هماهنگی نتوانستند موفق عمل کنند

مقام عالی دولت در شهرستان بناب با بیان اینکه در هیات تطبیق بدنبال کمک به شوراها برای تایید مصوبتشان در چارچوب قانون هستیم گفت: متاسفانه گاها شوراها و شهرداری نوعی وانمود می کنند که هیات تطبیق مانعی در برابر مصوبات شوراست درحالیکه هیات تطبیق همواره در چارچوب قانون رفتار می کند و در مواردی که شورا اصرار به تصویب مصوبه خود داشته باشد موارد مورد اختلاف به شورای حل اختلاف استان ارجاع داده می شود.

 وی از شهرداری های بناب و خوشه مهر خواست تا تعامل خود را با ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان افزایش دهند

فرماندار بناب با تاکید بر اینکه بازتاب رفتار مسئولین در جامعه دیده خواهد شد گفت: تکریم ارباب رجوع باید بیش از پیش مهم و جدی گرفته شود.

 وی افزود آرامش و اطمینان در بین مردم نشان دهنده این است مسئولان به مردم توجه کرده و به مشکلات آن ها رسیدگی می کنند.

لعلی ضمن تجلیل از برگزاری خوب جشنواره کباب بناب خواست تا شوراها و شهرداری ها به فکر اجرای برنامه های نشاط آفرین در سطح جامعه باشند

 تلاش برای ایجاد درآمد پایدار شهری و جذب سرمایه گذار به شهر ، توزیع متوازن اعتبارات در سطح شهر، اتمام امورات ناقص شهرداری ها و … از دیگر مواردی بود که در این جلسه مورد تاکید فرماندار قرار گرفت.