عملکرد مطلوب ادارات گاز شهرستانی در خدمت رسانی صادقانه به مردم
عملکرد مطلوب ادارات گاز شهرستانی در خدمت رسانی صادقانه به مردم
مدیر بهره برداری شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: بر اساس نتایج ارزشیابی فرمانداری ها، عملکرد ادارات گاز زیرمجموعه در خدمت رسانی صادقانه به مردم شریف در اقصی نقاط استان مطلوب ارزیابی شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، خسرو آریان پور ادامه داد: هر ساله فرمانداری ها، میزان تحقق برنامه های عملیاتی دستگاه های اجرایی شهرستان ها را در حوزه های مدیریتی و پشتیبانی و فرآیندی اعم از: تکریم ارباب رجوع، رضایت عمومی، مردم داری، حضور در جلسات اداری، نظم و مقررات، پایبندی به اصول و ارزش های اخلاقی و….  مورد ارزیابی قرار می دهند که بر اساس نتایج مأخوذه، ادارات گاز شهرستان ها دارای بیشترین رتبه های مکتسبه در بین سایر دستگاه های اجرایی در این ارزیابی می باشند.

وی با اشاره به ۱۰۰ امتیازه بودن این ارزیابی، تصریح کرد: ادارات گاز شهرستان های اهر، کلیبر، مراغه و جلفا حداکثر امتیاز را در این ارزیابی کسب و سایر شهرستان ها نیز ارزیابی بالاتر از ۹۵ داشته اند.

مدیر بهره برداری شرکت گاز استان افزود: مجموعه تلاش های کارکنان شرکت در اقصی نقاط استان، خدمت رسانی صادقانه و جلب رضایت مردمی و توزیع عادلانه رفاه می باشد که به گواه آمار موجود، این شرکت با تحت پوشش قرار دادن بالغ بر یک میلیون و ۷۳۱ هزار مشترک و بهره مندی ۹۸٫۸ درصد خانوار شهری و روستایی، گام مهم و موثری در این راستا برداشته است.

انتهای پیام/