فراخوان بیستمین جشنواره سراسری شعر غدیر بناب
فراخوان بیستمین جشنواره سراسری شعر غدیر بناب
هم زمان با عید سعید غدیر فراخوان بیستمین جشنواره سراسری شعر غدیر بناب منتشر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، این جشنواره با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، شورای فرهنگ عمومی بناب، فرمانداری، بنیاد بین المللی غدیر آذربایجان شرقی، شهرداری، شورای اسلامی شهر، انجمن های ادبی و هنرهای تجسمی و مجتمع فولاد صنعت بناب برگزار می شود.

موضوعات جشنواره شامل کنار برکه زمزم، ندای آسمانی رسول الهی بر جهاز شتران، منشور بطلان ظلمت آسیب های اجتماعی در سایه سار کلام علی علیه السلام، پرورش و سعادت فرزندان در سبک زندگی علوی، گسترش جامعه اسلامی با فرزند آوری در آموزه های علوی، بانگ نهج البلاغه در کلام شعرا، جاودانگی عشق حضرت زهرا سلام الله علیها در حیات علی علیه السلام و تفسیر ولایت در رفتار و کردار علوی است.

همچنین این جشنواره در دو بخش فارسی و ترکی آذری برگزار می شود و  هر شاعر می تواند سه اثر در هر بخش از طریق سامانه الکترونیک جشنواره به آدرسwww.bonab.farhang.gov.ir ارسال نماید.

پس از درج مشخصات کامل والصاق عکس در فرم،  اشعار الزاماً بصورت تایپی با پسوندdoc وفونت ۱۴ وبا خط blotus  در قسمت مربوطه الصاق گردد و به اشعاری که در موضوعات مراثی و خارج از موضوعات اعلام شده باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد .

به اشعاری که توسط شعرای گرامی در سالهای گذشته ارسال شده باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را تاسی‌ام آذرماه جاری ارسال نمایند و اختتامیه و اعلام نتایج شب ولادت امام علی علیه السلام خواهد بود.

در صورت استمرار وضعیت کرونا تا زمان اختتامیه نحوه اعلام نتایج و معرفی برگزیدگان متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام / رقیه فتحی