فرار سرمایه‌گذاران از بناب!
فرار سرمایه‌گذاران از بناب!
امام جمعه شهرستان بناب گفت: تنگ‌نظری‌ها در مقطعی موجب فرار سرمایه‌گذاران از شهرستان بناب شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صداب بناب به نقل از خبرگزاری فارس بناب، حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در مراسم تجلیل از صنعتگران شهرستان بناب اظهار داشت: تقدیر و تشکر از صنعتگران بنابی کافی نیست و قطعاً ظرفیت تولید و صادرات بناب بیشتر از اینهاست.

وی با اشاره به ضرورت ترغیب و تشویق سرمایه‌گذاران این شهرستان برای سرمایه‌گذاری، تصریح کرد: در گذشته به خاطر برخی تنگ‌نظری‌های صورت گرفته، سرمایه‌گذاران بنابی زیادی از این شهرستان به دیگر شهرهای استان‌های دیگر کوچ کرده‌اند، بروکراسی‌های اداری باعث شده سرمایه‌گذاران بنابی از این شهرستان هجرت کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با بیان اینکه فرار سرمایه‌گذاران این شهرستان برای مسوولان و دولتمردان ننگ است؛ متذکر شد: قطعاً توانمندی‌های بناب بیش از اینهاست و از فرماندار، نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورا و شهردار انتظار می‌رود شرایط را برای سرمایه‌گذاران این شهرستان تسهیل و فراهم کنند.

باقری‌بنابی در ادامه با تأکید بر اینکه در شرایط فعلی تلاش و اقدام صنعتگران و تولیدکنندگان یک عبادت است؛ خاطرنشان کرد: ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته، باید شاهد تلاش مضاعفی از سوی مسوولان و سرمایه‌گذاران برای جذب سرمایه گذاران باشیم.