فروش هر کیلو مرغ بالاتر از ۳۱ هزار تومان در بناب تخلف است
فروش هر کیلو مرغ بالاتر از ۳۱ هزار تومان در بناب تخلف است
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بناب با تاکید بر اینکه فروش هر کیلو مرغ بالاتر از ۳۱ هزار تومان دربناب ممنوع است گفت: شهروندان هر گونه تخلف را فوراً به جهاد کشاورزی اعلام کنند.

روح الله خیری ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، با تاکید بر اینکه فروش مرغ بالاتر از ۳۱ هزار تومان ممنوع می باشد اظهار داشت: هیچ کدام از مرغ فروشان سطح شهرستان بناب اجازه ندارند مرغ را با قیمت بالای ۳۱ هزار تومان را به فروش برسانند.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بناب با بیان اینکه به اندازه کافی برای ایام عید مرغ منجمد و مرغ گرم در سطح بازار توزیع شده است گفت: هیچ گونه مشکلی برای عرضه وجود ندارد و در صورت کمبود به وفور مرغ را وارد بازار خواهیم کرد.

وی  با تاکید بر اینکه فروش مرغ بالاتر از قیمت ۳۱ هزار تومان تخلف می باشد، خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی قطعاً به صورت شبانه روزی گشت های خود را انجام خواهد داد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد.

رئیس جهاد کشاورزی بناب در پایان گفت: شهروندان عزیز بنابی در صورت مشاهده هر گونه گران‌فروشی و کم‌فروشی می‌توانند از طریق شماره تلفن ۱۲۴ و شماره تلفن ۱۳۵ به ما اطلاع رسانی کنند تا در کسری از زمان به موضوع رسیدگی کنیم.

انتهای پیام/ داود زیبائی