فعالیت ۲۳ واحد خشکبار در  بناب/ پلمپ قسمت شستشوی واحدهای تولیدی در صورت نداشتن  پیش تصفیه فاضلاب
فعالیت ۲۳ واحد خشکبار در  بناب/ پلمپ قسمت شستشوی واحدهای تولیدی در صورت نداشتن  پیش تصفیه فاضلاب
رئیس اداره محیط زیست بناب گفت: در حال حاضر 23 واحد خشکبار در بناب فعال هستند که تعدادی از آن ها متاسفانه همچنان پیش تصفیه فاضلاب خود را تکمیل نکرده اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، صیاد لطفی صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات فاضلاب  واحدهای تولیدی و صنایع به خصوص در حوزه خشکبار اظهار داشت: در حال حاضر ۲۳ واحد خشکبار فعال در شهرستان بناب فعال هستند که از این تعداد ۱۲ واحد خشکبار دارای پیش تصفیه فاضلاب می باشند.

وی افزود: باید اشاره کنیم که در شهرک صنعتی شهریار بناب تمامی واحدهای خشکبار ما دارای پیش تصفیه فاضلاب می باشند که می بایست برای حل سایر مشکلات آنها اقدام کرد.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان بناب با بیان اینکه اتصال فاضلاب واحدهای تولیدی به شبکه فاضلاب شهری با مشکل مواجه شده است گفت: به دلیل برخی از مشکلات مانند ورود فاضلاب تصفیه شده و غیر تصفیه شده به فاضلاب شهری، کار فاضلاب شهری بناب را با مشکل مواجه کرده است.

صیاد لطفی در پایان همکاری و تعامل هر چه بیشتر واحدهای تولیدی و صنایع برای حل مشکل فاضلاب را خواستار شد و گفت: با تمام پتانسیل در کنار واحدهای تولیدی و کارخانجات تصمیم مشکل فاضلاب آنها را حل کنیم و اگر واحد تولیدی با ما همکاری نداشته باشد و برای حل مشکل فاضلاب خود اقدام نکند قسمت شستشوی آن کارخانه پلمپ خواهد گردید.

انتهای پیام/ داود زیبائی