فعالیت 170 واحد تولیدی و صنعتی در بناب / رفع مشکلات و موانع تولید 10 واحد صنعتی شهرستان در سال جاری / بیش از 20 درصد از فولاد کشور در بناب تولید می شود
فعالیت 170 واحد تولیدی و صنعتی در بناب / رفع مشکلات و موانع تولید 10 واحد صنعتی شهرستان در سال جاری / بیش از 20 درصد از فولاد کشور در بناب تولید می شود
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بناب همزمان با روز صنعت، معدن و تجارت گفت: در شهرستان بناب 170 واحد تولیدی و صنعتی فعالیت می کنند که مشکلات و موانع تولید 10 واحد صنعتی شهرستان در سال جاری رفع گردیده است.

حبیب خانبابایی صبح امروز به مناسبت فرا رسیدن 10 تیر ماه به مناسبت روز صنعت، معدن و تجارت در گفتگو با پایگاه خبری صدای بناب، اظهار داشت: فرا رسیدن این روز را به تمامی صنعتگران و تولیدکندگان شهرستان بناب تبریک عرض می نمایم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بناب در تشریح عملکرد این اداره خدمات رسان در طی سال جاری گفت: در شهرستان بناب 170 واحد تولیدی در یک شهرک صنعتی، دو کوی صنعتی و یک ناحیه صنعتی فعالیت می کنند که قطب تولید فولاد و کشمش در کشور هستند.

وی از رفع مشکلات 10 واحد تولیدی در این شهرستان طی سال جاری خبر داد و گفت: خوشبختانه امسال با توجه به شعار سال و منویات مقام معظم رهبری و تلاش نماینده مردم بناب و فرماندار مشکلات این 10 واحد تولیدی طی 4 جلسه ستاد تسهیل بررسی و موانع آنها رفع گردید.

خانبابایی از صدور 16 جواز تاسیس در شهرستان بناب خبر داد و گفت: این واحدهای صنعتی با اعتباری بالغ بر 5142975000000(میلیون ریال) جواز و پروانه خود را دریافت کردند تا در ادامه بتوانند کار خود را به صورت رسمی شروع کنند.

حبیب خانبابایی با اشاره به فعالیت 9 معدن مجوزدار در شهرستان بناب گفت: دو معدن آهن، دو معدن سیلیس، 4 معدن شن و ماسه و یک معدن خاک صنعتی در بناب فعالیت می کنند.

وی تصریح کرد: از محل فعالیت همین معادن حدود یک درصد از درآمد کل آنها معادل 6 میلیارد تومان در راستای بهسازی و بازسازی جاده های روستایی شهرستان تخصیص یافته است. که به زودی اجرایی می شود.

رئیس اداره صمت بناب با بیان اینکه شهرستان بناب به عنوان قطب تولید فولاد کشور شناخته می شود گفت: در حال حاضر 20 درصد از کل فولاد کشور در بناب تولید می شود که انتظار داریم با تکمیل طرح های توسعه ای فولادی بناب بتوانیم 40 درصد از تولید فولاد کشور را به خود اختصاص بدهیم.

خانبابایی در پایان از فعالیت 11 فعالیت واحد تولیدی در شهر خوشه مهر خبر داد و گفت: بیشتر این واحدهای تولیدی قطعات اجاق گاز را تولید می کنند که امسال نیز برای رفع مشکلات آنها اقدامات مناسبی را انجام داده ایم.

انتهای پیام / داوود زیبایی