قدردانی فرماندهان سپاه در استان از امام جمعه تبریز
قدردانی فرماندهان سپاه در استان از امام جمعه تبریز
جمعی از فرماندهان رده‌های مختلف سپاه استان با حضور در بیت نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌ شرقی از اقدام انقلابی وی در مقابل تصمیم خصمانه پارلمان اروپا تشکر کردند.

به گزارش صدای بناب به نقل از  خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در استان در این دیدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را از محبوب‌ترین نهاد‌های نظامی دانست و گفت : سپاه محبوب، مردمی و ملی‌ترین نهاد‌های نظامی در جهان است و با لطف خدا با اقتدار به راه خود ادامه می‌دهد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم اقدام خبیثانه اتحادیه اروپا را در تروریست معرفی کردن سپاه، بخشی از جنگ ترکیبی دشمن علیه کشورمان برشمرد و گفت: این اقدامات مذبوحانه هرگز نمی‌تواند خللی در روند پیشرفت سپاه ایجاد کنند.

وی ادامه داد: دشمنان می‌خواهند تلافی شکست‌های منطقه‌ای و ناکامی مفتضحانه خود را در آشوبهای اخیر از سپاه در آورند چرا که کشور‌های تروریست‌پرور غربی داعش را به وجود آوردند و امروز سپاه مقدس را می‌خواهند تروریست بدانند چون آدمکشانِ دست ساخته آنها را نابود کرده است.

امام جمعه تبریز تصریح کرد: اروپا از خود بپرسد که کدام نهاد در مقابل تروریست تکفیری ایستاد؟ جز سپاه، جز جمهوری اسلامی ایران و نیرو‌های مسلح ایران؟

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: هدف نهایی دشمن خسته کردن مردم و تسلیم آنها است. از طرفی دشمن می‌خواهد در مذاکرات، از ایران امتیاز بگیرد. این نه اولین شیطنت اروپایی ها است و نه آخرین آنها. اما مطمئن باشند تیرشان به سنگ خواهد خورد. اروپا باید بداند هزینه این اقدام آنها محدود نخواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در رابطه با پوشیدن لباس مقدس سپاه نیز گفت: من اوضاع پارلمان اروپا را رصد می‌کردم، به ذهنم رسید که باید در مقابل این رویکرد خصمانه موضع بگیرم؛ با فرماندهان سپاه هماهنگ می‌کردم و خداوند متعال به این عمل برکت داد و من شاکر نعمت‌های الهی هستم.

فرمانده سپاه عاشورا نیز در این مراسم با اشاره به پوشیدن لباس سپاه در نماز جمعه هفته گذشته توسط امام جمعه تبریز گفت: حرکت معنادار حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ابتکار خودشان بود. این اقدام در واقع تکریم سپاه و تجلیل از خدمات سپاه در مقابل نیرو‌های مهاجم خارجی بود.

سردار عباسقلی زاده افزود: فرمانده کل سپاه و رئیس سازمان بسیج مستضعفین هم در پیام‌های مکتوب جداگانه از امام جمعه تبریز تجلیل کرده اند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای عاشورا نیز در این مراسم گفت: بعد از مشاهده تصاویر حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با لباس سبز پاسداری در تریبون نماز جمعه با ایشان تماس گرفتم و گفتم: «شما مثل دماوند و سبلان و سهند پشت ما هستید و ما دلمان به این حمایت‌های مردمی گرم است.»

سردار بابازاده افزود: حرکت انقلابی امام جمعه تبریز نشانه حمایت علما و بزرگان از نهاد مقدس سپاه است و با تمام وجود قدردان شما هستیم.

حجت الاسلام سرایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا نیز با اشاره در این دیدار گفت: اقدام این سید جلیل القدر و بزرگوار، قلب دوستداران انقلاب را شاد کرده و دل دشمنان عنود را به وحشت انداخته است.

  • منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی