قضات و پرسنل دادگستری با سعه صدر و خوشرویی با مردم برخورد کنند
قضات و پرسنل دادگستری با سعه صدر و خوشرویی با مردم برخورد کنند
معاون رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی ضمن تاکید بر تکریم ارباب رجوع گفت: از تمام قضات و پرسنل دادگستری انتظار داریم با سعه صدر و خوش رویی با ارباب رجوع برخورد کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، امان اله فیض الهی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری و دادستان شهرستان بناب با اشاره به شعار سال “مهار تورم و رشد تولید” همت همه مردم و مسئولان را برای پیشرفت کشور مهم عنوان کرد و گفت: تمامی پرسنل و قضات در دادگستری نیز می بایست برای کمک به تولید و کاهش تورم تلاش کنند.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه طی سال گذشته ۵۲۸ تولیدی در سراسر کشور توسط دادگستری احیا و شروع به کار کردند، گفت: از این تعداد در استان آذربایجان شرقی ۶۲ واحد تولیدی به همت دادگستری مجدداً وارد چرخه تولید گشت که شاهد هستیم برخی از آنها امروز واحد نمونه تولیدی کشور هستند.

وی یکی دیگر از اقدامات مهم دادگستری آذربایجان شرقی در سال گذشته را کمک به تصرفات اراضی ملی عنوان کرد و گفت: به همت دادگستری بیش از هزار هکتار از اراضی ملی به دولت بازگشت داده شد که ارزش آنها چیزی بالغ بر ۸ هزار میلیارد تومان  است.

امان الله فیض نحوه برخورد پرسنل دادگستری را عمده گلایه فعلی مردم عنوان کرد و گفت:بالاتر از نحوه اجرای حکم و صدور آن بیشتر مردم از نحوه برخورد گلایه‌مند هستند که انتظار داریم قضات و پرسنل دادگستری با سعه صدر تکریم ارباب رجوع داشته باشند.

معاون دادگستری استان آذربایجان شرقی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات رسول بکتاش رئیس سابق دادگستری شهرستان بالا و همچنین محمد جلیلی دادستان سابق بناب برای شهابی داستان جدید و همچنین  محمد زاده رئیس دادگستری بناب آرزوی موفقیت کرد.

 

  • نویسنده : داود زیبائی