تا ۵ سال آینده شهرستان بناب مدرسه فرسوده ای نخواهد داشت
تا ۵ سال آینده شهرستان بناب مدرسه فرسوده ای نخواهد داشت
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در حاشیه افتتاح و کلنگ زنی 4 باب مدرسه در شهرستان گفت: قطعاً تا ۵ سال آینده در شهرستان بناب هیچگونه مدرسه فرسوده ای نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب شیخ رضا باقری بنابی صبح امروز در حاشیه افتتاح و کلنگ زنی ۴ باب مدرسه در شهرستان بناب در حضور مسئولان استانی و شهرستانی با تاکید بر اینکه وجود مشکل در سیستم آموزشی کشور زمینه ساز ایجاد مشکلات دیگر در سایر عرصه‌ها می‌شود، اظهار داشت: قطعاً ریشه درمان جامعه در سیستم آموزش و پرورش است و می بایست به این حوزه نگاه ویژه تری داشته باشیم.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی یکی از مهمترین اهداف خود در طول ۴ سال اخیر نمایندگی را نوسازی و بازسازی تمام مدارس شهرستان عنوان کرد و گفت: در این مدت زمان سعی کردیم تمام مدارس شهرستان بناب را نوسازی و بازسازی کنیم اما به دلیل برخی از مشکلات این کار تا حدودی نیمه کاره باقی مانده است.

رضا باقری بنابی با تاکید بر اینکه اولویت بنده طی ۵ سال آینده نوسازی و بازسازی تمامی مدارس شهرستان بناب است، اظهار داشت: قطعاً تا ۵ سال آینده شهرستان بناب هیچگونه مدرسه فرسوده ای نخواهد داشت.

نماینده مردم بناب در پایان بر ضرورت احداث هر چه سریعتر مدرسه در محله آغداش تاکید کرد و گفت: با توجه به جمعیت فراوان در این منطقه شهری یکی از موضوعاتی که در حال بررسی و پیگیری آن هستیم احداث مدرسه در این منطقه می‌باشد.

انتهای پیام/ ندا خانی