قطعی های ناگهانی برق روی اعصاب مردم!!/ قطعی برق از ساعت ۲۱ دیشب مشکلات زیادی را برای مردم بناب به وجود آورد
قطعی های ناگهانی برق روی اعصاب مردم!!/ قطعی برق از ساعت ۲۱ دیشب مشکلات زیادی را برای مردم بناب به وجود آورد
قطعی های بدون برنامه برق مشکلات زیادی را برای مردم فهیم بناب به وجود آورده است اما قطعی ناگهانی شب گذشته روی اعصاب مردم رفت و گلایه مندی ها را بیشتر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، داستان قطعی برق بیش تر از کرونا، مردم را مضطرب و برای آن ها مشکلات بسیار زیادی علی الخصوص خراب شدن وسایل برقی به وجود آورده است که البته قطعی ناگهانی و بدون برنامه برق شب گذشته از ساعت ۲۲ بر روی اعصاب مردم رفت و اعتراضات را به شدت بیشتر کرد!!

 ساعات پایانی دیشب ۹ شهریور پیرو قطعی ناگهانی برق از ساعات ۲۱ تا ۲۴ موجی از پیام های بیشمار مردم فهیم شهرستان بناب برای رسانه صدای بناب ارسال شد و مردم به شدت از این مدل قطعی بی برنامه به شدت گلایه مند و از مسئولان شهرستان بخصوص نماینده محترم و فرماندار زحمتکش درخواست رسیدگی کردند.

عده زیادی از همشهریان در تاریکی مطلق دیشب با مشکلات بسیار زیادی مواجه شدند و عده ای سر سفره شام حتی نتوانستند به دلیل تاریکی مطلق از جای خود حرکت کنند و  بیش از یک ساعت با مشکلات عجیبی مواجه شدند و البته چندین پیام برای ما ارسال شد که وسایل برقی مردم نیمه سوز و یا کاملا سوخت!!

این پیام را در پایان اینگونه به اتمام می رسانیم که قطعی برق طی ما ه های گذشته مشکلات زیادی برای شهروندان ایجاد کرده است اما  قطعی‌ شب گذشته  در برخی نقاط شهر بناب به صورت ناگهانی انجام شد و این کار به قول قدیمی ها بر روی اعصاب مردم رفت و مردم فهیم از طریق همین رسانه از مسئولان درخواست پیگری و رسیدگی به این مشکل را کردند.

البته لازم به ذکر است ریاست اداره برق شهرستان بناب  اخیرا در مصاحبه با همین رسانه اعلام کرد که قطعی ها از طرف مرکز استان انجام می شود و اداره برق در تصمیم گیری و نحوه قطعی آن دخالتی نداشته و نخواهد داشت.

 

انتهای پیام داود زیبائی