قطع برق ساختمان ۳ اداره و ۷ بانک بناب به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف/ ضرورت کاهش مصرف ۳۰ درصدی برق ادارات در وقت اداری
قطع برق ساختمان ۳ اداره و ۷ بانک بناب به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف/ ضرورت کاهش مصرف ۳۰ درصدی برق ادارات در وقت اداری
رئیس اداره برق شهرستان بناب گفت: طی یک هفته گذشته ساختمان 3 اداره و 7 بانک شهرستان بناب به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف برق قطع گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، عزیزالله یزدانی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بر ضرورت رعایت مصرف برق توسط شهروندان و ادارات در ایام گرم تابستان تاکید کرد و گفت: ادارات شهرستان بناب باید توجه داشته باشند که تمامی کنتور های آنها هوشمند است و از طریق مرکز استان مدیریت می‌شود و حتماً حد مجاز مصرف برق را رعایت کنند.

رئیس توزیع برق شهرستان بناب با بیان اینکه طی یک هفته گذشته ۳ مورد از برق ادارات و ۷ مورد از بانک های شهرستان از مرکز استان قطع شده بود، گفت: با تلاش همکاران و توجیه این ادارات و بانکها تمام تلاش خود را کرده ایم که در ایام تابستان این اتفاق مجدداً تکرار نشود.

 یزدانی با اشاره به اینکه طبق مصوبات وزرا مقرر گردیده تمامی دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و نیروهای مسلح در مصرف برق صرفه جویی کنند، گفت: سازمان های مذکور موظف هستند در ساعات اداری به میزان ۳۰ درصد و در ساعت غیر اداری به مصرف میزان ۶۰ درصد مصرف خود را نسبت به مدت زمان سال گذشته کمتر کنند.

وی افزود: انتظار داریم که تمامی ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی در شهرستان بناب تا پایان پیک ۱۴۰۱ مصرف برق را کنترل کنند تا با مشکل مواجه نشوند چرا که طبق دستورات استانی برق آنها قطع خواهد شد.

رئیس اداره برق شهرستان بناب در پایان با اشاره به قطع کردن روشنایی یک در میان تیرهای برق در معابر شهر به منظور صرفه جویی گفت: برق روشنایی شهری تا پایان تابستان به صورت یک در میان روشن خواهند شد.

 انتهای پیام/ داود زیبائی