رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: فریاد «لبیک یا حسین» ساعت ۲۱ شب عاشورا در ایران می‌پیچد

به گزارش خبرگزاری صدای بناب به نقل از فارس رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شامگاه چهارشنبه اظهار کرد: نظر به اینکه عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) در محرم امسال ویژگی‌های خاص خود را دارد لازم است مردم عزادار ایران در یک حرکت سراسری پیوند عاشورایی خود با اهل بیت(ع) را به نمایش بگذارند لذا رأس ساعت ۲۱ شب عاشورا فریاد «لبیک یا حسین» در سراسر کشور طنین‌انداز خواهد شد.

 ی ضمن تقدیر و سپاس از ائمه جمعه و جماعات، هیئات عزاداری، مساجد و پایگاه‌های بسیج  اهتمام به عزاداری حسینی از آنان خواست در این حرکت معنوی وانقلابی با شور و شعور هرچه تمام‌تر حضور پیدا کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  افزود: مساجد، بقاع متبرکه، حسینیه‌ها، فرهنگسراها و سایر مراکز با پخش مداحی از شبکه‌های رسانه خاصه رادیو محرم در شکوه این حرکت معنوی مشارکت خواهند کرد.

حجت الاسلام محمودی همچنین از پایگاه‌های بسیج و هیأت‌ها خواست با راه‌اندازی حسینیه سیار با ماشین‌های صوت در مناطق مختلف شهری در این امر الهی مشارکت داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: از پیشگاه خداوند متعال و اولیاء خاص امام حسین(ع) می خواهیم به برکت این عزاداری‌ها بلا و بیماری را دفع و رفع و بیماران را شفا عنایت کند.