لزوم اعطای وام های اشتغال زایی بانکی به صورت موضوع فعالیت اقتصادی شهرستانی
لزوم اعطای وام های اشتغال زایی بانکی به صورت موضوع فعالیت اقتصادی شهرستانی
فرماندار بناب اعطای وام های اشتغال زایی بانکی به صورت موضوع فعالیت اقتصادی شهرستانی (نه استانی) را از استاندار آذربایجان شرقی خواستار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رضا لعلی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان آذربایجان شرقی که با حضور استاندار آذربایجان شرقی، مدیران سازمان های مختلف و مسئولان شهرستان بناب برگزار شد، با بیان شماتیک کلی از شهرستان و واحدهای صنعتی بناب اظهار داشت: شهرستان بناب با ۲ شهر و ۲۸ روستا دارای ۴۳۰ واحد صنعتی است که قریب به ۶ هزار نفر در این واحد ها فعالیت می کنند.

فرماندار بناب با اشاره به اعتبارات تخصیص یافته استانی طی ۲ سال گذشته گفت: در راستای سفر رئیس جمهور و اعتبارات تصیص‌یافته بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان در حوزه های مختلف شهرستان بناب از جمله راه و شهرسازی، صنایع تبدیلی، ترمیم کانال های کشاورزی، راه اندازی شهرک گلخانه ای  سرمایه گزاری شده است.

لعلی یکی از معضلات اصلی تولید کنندگان و صاحبان صنایع شهرستان بناب را حل مشکل آلاینده های حاصل از تولیدات این صنایع دانست و گفت: با توجه به تورم حاضر در کشور هزینه های صنایع و کارخانجات نیز به تبع آن افزایش یافته و بدین سبب باید فرصتی جهت تهیه و ایجاد فناوری برای کاهش تولید آلاینده ها به آنان داده شود.

وی اعطای وام های اشتغال زایی بانکی به صورت موضوع فعالیت اقتصادی شهرستانی (نه استانی) را از استاندار آذربایجان شرقی خواستار شد و گفت: اگر در اعطای وام های اشتغال زایی موضوع فعالیت های اقتصادی هر شهرستان مد نظر قرار بگیرد بسیاری از مشکلات کارآفرینان شهرستان بناب نیز حل خواهد شد.

لعلی در پایان با اشاره نیاز تولید کنندگان و صاحبان صنایع به حمایت و تقسیط مالیات آنان گفت: در شرایطی که صاحبان صنایع بدهی‌های کلانی دارند و به دلیل صرفه جویی در مصرف انرژی تولیدات آنها با مشکل مواجه می شود رعایت نکردن حال و عدم پشتیبانی مالی آنان  نیز به دور از انصاف است.

انتهای پیام/

  • نویسنده : ندا خانی