لزوم برخورد پلیس با اراذل و اوباش و عاملان ناامنی در بازار بناب
لزوم برخورد پلیس با اراذل و اوباش و عاملان ناامنی در بازار بناب
رئیس اتاق اصناف شهرستان بناب برخورد پلیس با اراذل و اوباش و عاملان ناامنی در بازار بناب را از ریاست دادگستری بناب خواستار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، محمد صادق بوغداچی صبح امروز در دیدار و گفتگو با رئیس دادگستری شهرستان بناب با اشاره به جولان تعدادی از اراذل و اوباش در برخی از خیابان های بناب، گفت: در خیابان باهنر متاسفانه گاها شاهد هستیم که برخی از اراذل و اوباش با رفتارهای نا مناسب خود موجب ناامنی و گلایه مندی شهروندان می شوند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان بناب برخورد هر چه جدی تر با اینگونه افراد را خواستار شد وگفت: قطعاً خانواده ها برای خرید در سطح شهر بناب ابتدا نیازمند امنیت کامل می‌باشند و حضور این نوع افراد و رفتار آنها موجب عدم حضور خانواده ها در بازار می شوند.

وی افزود: این موضوع را چندین بار با نیروی انتظامی مطرح کرده ایم و از ریاست محترم دادگستری شهرستان بناب نیز انتظار داریم به این موضوع رسیدگی کنند و اجازه ندهند برخی از این اراذل و اوباش موجب آزرده خاطر شدن خانواده ها در بازار بناب شوند.

محمدصادق بوغداچی در پایان از آمادگی کامل اصناف و کسبه شهرستان بناب جهت همکاری با دادگستری شهرستان خبر داد و گفت: پر وضوح است که اصناف و کسبه زحمتکش شهرستان بناب در ایام کرونایی توانستند از این برهه سخت زمانی با سرافرازی عبور کرده و به این کشور خدمت رسانی کنند.

 انتهای پیام/ داود زیبائی