لزوم تعطیلی کوتاه مدت بین دو ترم تحصیلی برای دانش آموزان / بناب یکی از شهرستان های مجهز به امکانات درمانی استان
لزوم تعطیلی کوتاه مدت بین دو ترم تحصیلی برای دانش آموزان / بناب یکی از شهرستان های مجهز به امکانات درمانی استان
فرماندار شهرستان بناب گفت: از آموزش و پرورش استان و شهرستان تقاضا داریم 2 الی 3 روز را به عنوان تعطیل میان ترم در نظر بگیرند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رضا لعلی صبح امروز در جلسه ستاد کرونای شهرستان بر ضرورت جداسازی افراد بیمار و مشکوک به آنفولانزا و کرونا از سایر افراد تاکید کرد و اظهار داشت: از روسای ادارات انتظار داریم در صورت مشاهده کارمندی که دارای علائم کرونا یا سرماخوردگی می باشد، مرخصی استعلاجی داده تا از سایر افراد دور باشد.

فرماندار شهرستان بناب افزود: متاسفانه گاها شنیده می شود که روسای ادارات با وجود اینکه کارمندشان مشکوک به کرونا و آنفولانزا میباشند از دادن مرخصی کوتاه‌مدت به آنان خودداری می‌کنند و همین کار اشتباه باعث شیوع بیماری و ابتلای سایر مردم و کارمندان می شود.

وی ضمن گلایه از عدم تعطیلی میان ترم برای دانش آموزان گفت: متاسفانه با وجود اتمام ترم اول و پایان امتحانات دانش آموزان موظف هستند که از صبح فردای امتحانات، مجدد پایِ کلاس های درس حاضر شوند.

وی تصریح کرد: لذا از آموزش و پرورش استان و به تبع آن از آموزش و پرورش شهرستان بناب تقاضا داریم ۲ الی ۳ روز را به عنوان تعطیل میان ترم در نظر بگیرند تا دانش آموزان بتوانند با استراحتی کوتاه، ترم جدید تحصیلی را شروع نمایند.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب با اشاره به افزایش کرونا و موج جدید این بیماری منحوس در شهرستان بناب گفت: خوشبختانه شهرستان بناب دارای امکانات و تجهیزات خوبی در حوزه درمان می باشد و جز مناطق برخوردار درمانی استان محسوب می شود.

وی تصریح کرد: متاسفانه تنها مشکل ما کمبود پزشک متخصص در حوزه های مختلف درمانی می باشد که از طریق مسئولان استانی به دنبال جذب پزشکان بیشتری برای این شهرستان هستیم.

فرماندار شهرستان بناب در پایان با تاکید بر اینکه مقابله با موج جدید کرونا نیازمند تعامل و همکاری بین مردم و دولت می باشد، گفت: اگر مردم در کنار دولت نباشند و همکاری های لازم را در خصوص مقابله با این بیماری نداشته باشند قطعاً با مشکلات متعددی مواجه خواهیم شد.

انتهای پیام/

  • نویسنده : داود زیبائی