لغو ۶۵ مراسم جشن و عزاداری به همت بسیجیان در ایام کرونایی/ توزیع بیش از ۲۰ هزار بسته غذایی از زمان شیوع کرونا در بناب
لغو ۶۵ مراسم جشن و عزاداری به همت بسیجیان در ایام کرونایی/ توزیع بیش از ۲۰ هزار بسته غذایی از زمان شیوع کرونا در بناب
فرمانده سپاه ناحیه بناب گفت: با هدف جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ۶۵ مراسم جشن و عزاداری که با تجمعات زیاد برگزار شده بود توسط بسیجیان کنسل شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، سرهنگ حیدری ظهر امروز در جلسه ستاد کرونا شهرستان بناب با بیان اینکه طرح حاج قاسم سلیمانی با همکاری بسیج و سایر ادارات به خوبی در حال اجرا می باشد گفت: در این طرح با شعار هر خانواده یک بسیجی اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

وی افزود: در این طرح هر بسیجی با دسته بندی کردن اطلاعات سلامت چهل خانوار در این طرح شرکت می‌کنند تا بتوانیم در همین راستا در فرهنگ‌سازی استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی را به خوبی انجام داده باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با تاکید بر این که از اول شروع بیماری کرونا تا به امروز بیش از ۲۰ هزار بسته غذایی توسط سپاه و همکاری سایر نهادها و خیرین توزیع شده است گفت: حمایت از نیازمندان و متضررین کرونایی در اولویت کاری ما قرار دارد و تا پایان شیوع بیماری کرونا و این حمایت ها ادامه خواهد داشت.

سرهنگ حیدری با تاکید بر اینکه بسیجیان از زمان شروع بیماری کرونا به صورت مستقیم در راستای فرهنگ سازی پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از تجمعات نقش داشته اند گفت در همین راستا از زمان شیوع بیماری کرونا تا به الان شصت و پنج مراسم عروسی و عزاداری که با تجمع زیاد برگزار شده شده بودند توسط بسیجیان کنسل شدند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب در پایان با اشاره به اینکه شهرستان بناب از نظر جغرافیایی در سطح استان و منطقه بسیار حساس می باشد گفت از ستاد کل ناجا استان و کشور انتظار داریم در راستای برخی از اقدامات کرونایی اختیارات بیشتری به ستاد کرونا شهرستان‌بناب بدهند

 

انتهای پیام/امید مردم خواه