مبارزه با مواد مخدر یک وظیفه همگانی است / ضرورت حمایت از معتادان بهبود یافته
مبارزه با مواد مخدر یک وظیفه همگانی است / ضرورت حمایت از معتادان بهبود یافته
فرماندار بناب با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر وظیفه همگانی است: گفت: نباید انتظار داشته باشیم تنها نیروی انتظامی با بحث مواد مخدر مبارزه کند.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب  شهریار فتحی صبح امروز در جلسه کارگروه مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان با تاکید بر ضرورت انجام اقدامات فرهنگی بمنظور جلوگیری از ابتلا به اعتیاد اظهار داشت: با انجام آموزش و افزایش آگاهی خانواده ها می‌توان بی میزان قابل توجهی از ابتلا به اعتیاد جلوگیری کرد.

 فرماندار شهرستان بناب در همین زمینه به ضرورت استفاده از ظرفیت روحانیون و اساتید دانشگاهی تاکید کرد و گفت: خوشبختانه شهرستان بناب از ظرفیت حوزه و دانشگاه همزمان برخوردار بوده که می‌توانند راهکار حل بسیاری از آسیب ها و معضلات اجتماعی را ارائه نمایند.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب گفت: قرارگیری شهرستان بناب در محور مواصلاتی سه استان در کنار امتیازاتی که داشته مخاطراتی از جمله میزان بالای کشفیات کالای قاچاق، مواد مخدر و … را نیز دارد.

وی با تاکید بر ضرورت مشارکت همه دستگاه ها، سازمان های مردم نهاد و خود مردم در راستای مقابله و مبارزه با مواد مخدر گفت: مبارزه با مواد مخدر تنها وظیفه نیروی انتظامی نبوده و همه ما به عنوان شهروندان جامعه در این زمینه مسئولیم

فرماندار بناب همچنین در ادامه با بیان اینکه نگاه مثبت جامعه تاثیر مهمی در جلوگیری از بازگشت مجدد معتادانی که ترک کرده اند به مصرف مواد مخدر دارد گفت: با اعتماد به این افراد، پذیرش آن ها در جامعه ، ایجاد اشتغال و … می‌توانیم مانع از بازگشت مجدد آن ها به دامن مواد مخدر شویم.

انتهای پیام/