متاسفانه برآشفتن اعتراضات مردم و کشاندن آن به خیابان ها به سنت تبدیل شده است
متاسفانه برآشفتن اعتراضات مردم و کشاندن آن به خیابان ها به سنت تبدیل شده است
امام جمعه موقت بناب گفت: اقداماتی که در راستای مشکلات بی آبی خوزستان انجام شد، چرا قبل از آنکه اموال مردم از بین برود و مردم برای اعتراض به خیابان ها بیایند، انجام نشد.  

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، حجت الاسلام والمسلمین ناصر اصغری در خطبه های نماز جمعه شهرستان بناب با عرض تبریک فرارسیدن عیدالله الاکبر، عید سعید غدیرخم اظهار داشت: عید غدیر، عید اتمام نعمت بی نظیر خداوند به معنای واقعی کلمه به انسان هاست که خداوند اراده کرده است بعد از پیامبر تا قیامت روی زمین خالی از حجت الهی نباشد.

🔸وی با اشاره به پیام غدیر که همانا هدایت بشر در سایه پیروی از ولایت است، افزود: متاسفانه بعد از پیامبر اسلام پیام غدیر پایمال شد و سعادت بشر به انحراف کشیده شد و اتفاقاتی در عالم روی داد که با روی کار آمدن حاکمان جور با یک دنیای وحشی و قانون جنگلی مواجه بوده و کثیف ترین انسانها در روی زمین حکومت می کنند.

🔹استاد حوزه علمیه بناب خاطرنشان کرد: وظیفه ما امروز ضمن درک پیام غدیر، این است که شیعه واقعی امام عصر ارواحنا فداه باشیم و با تبیین آن پیام به تمام دنیا کاری کنیم تا بلکه بشریت مقداری از انحراف برگردند و اتفاق تلخ و ناگواری که بعد از رحلت پیامبر افتاد در زمان ظهور نیفتد.

🔸امام جمعه موقت بناب با اشاره به اهمیت و اجر و پاداش اطعام غدیر تصریح کرد: بر اساس روایات و احادیث متواتر غذا دادن در شب یا روز غدیر برابر با اطعام تمام پیامبران و اولیای الهی است؛ لذا توصیه می کنم خیرین، جهاگران حوزه و سایر مراکز تلاش کنند و مومنین را به این امر خیر ترغیب نمایند تا این سنت حسنه و پیام غدیر عالمتاب شود.

🔹حجت الاسلام والمسلمین اصغری در ادامه خطبه ها به حادثه تلخ اخیر در خوزستان اشاره کرد و افزود: متاسفانه در خوزستان شاهد صحنه های دردناک و غم انگیز در اثر معظل کمبود آب شدیم که رودخانه های خروشان این دیار خشکید و حیوانات تلف شدند اما به آن بهاء داده نشد.

🔸امام جمعه موقت بناب گفت: متاسفانه برآشفتن اعتراضات مردم و کشاندن آنها به خیابان ها به یک سنت تبدیل شده است، چرا که دولت برای این معظل بموقع اقدام عملی انجام نداد و پس از اعتراض مردم معترض در خیابانها و تیراندازی ضد انقلاب در کمین نشسته اقدام به باز کردن آب نمود.

🔹وی با انتقاد از تعلل و عدم دلسوزی دولت عنوان کرد: چرا بعد از این اتفاقات ناگوار تانکرهای آب به خوزستان رسید و سدها باز شدند در حالیکه این اقدام یک ماه و دو ماه قبل نیز می توانست انجام شود که نشد تا اینکه اموال مردم از بین رفته و اتفاقی که نباید می افتاد، افتاد؟

🔸حجت الاسلام والمسلمین اصغری با اشاره به فرارسیدن ۵ مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه بعد از انقلاب در کشور و به دنبال آن در استانها و سایر شهرستان ها برای تمام امامان جمعه که فداکارانه و مومنانه در سنگرهای نماز جمعه امامت کرده اند، آرزوی موفقیت کرده برای شهدای محراب و ائمه جمعه که به رحمت الهی رفته اند، خصوصا امام جمعه فقید بناب آیت الله یوسف باقری طلب مغفرت کرد.