متاسفانه شیوع کرونا در بناب افزایش پیدا کرده است/ راهپیمایی روز قدس فردا در بناب برگزار نخواهد شد/ متاسفانه برخی از روسای و پرسنل ادارات بناب درگیر بیماری کرونا شده‌اند / استفاده از ماسک در اصناف به خصوص نانوایی ها اجباری است/  فوت ۳۵ نفر در این شهرستان به دلایل قطعی و مشکوک به ویروس کرونا
متاسفانه شیوع کرونا در بناب افزایش پیدا کرده است/ راهپیمایی روز قدس فردا در بناب برگزار نخواهد شد/ متاسفانه برخی از روسای و پرسنل ادارات بناب درگیر بیماری کرونا شده‌اند / استفاده از ماسک در اصناف به خصوص نانوایی ها اجباری است/  فوت ۳۵ نفر در این شهرستان به دلایل قطعی و مشکوک به ویروس کرونا
فرماندار بناب وی با بیان اینکه شیوع کرونا در شهرستان بناب افزایش پیدا کرده است، گفت: از عموم مردم شریف بناب درخواست داریم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند که در غیر این صورت با فاجعه بزرگی مواجه خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، امین رفیعی صبح امروز در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با ویروس کرونا ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید فطر اظهار داشت: متاسفانه باید اعلام کنیم شیوع ویروس کرونا به خصوص در اردیبهشت ماه در این شهرستان افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: اگر اقشار مختلف مردم دستورالعمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت نکنند این بیماری بیش از گذشته شیوع پیدا خواهد کرد و قطعاً درگیر فاجعه بزرگی در خصوص این ویروس منحوس در بناب خواهیم شد.

فرماندار بناب با بیان اینکه روزانه حدود ۶۰ نفر از مردم این شهرستان جهت انجام تست کرونا به مرکز عسگرآباد مراجعه می‌کنند، گفت: طبق آمار و اطلاعات جواب تست یک سوم از این افراد مثبت اعلام می شود و جهت ادامه سیر آزمایشات تکمیلی به بیمارستان ارجاع داده می شوند.

رفیعی تصریح کرد: متاسفانه از ابتدای شیوع کرونا در این شهرستان ۳۵ نفر مشکوک و غیر مشکوک و سایر موارد به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند و تنها ۱۰ نفر از این افراد با تست مثبت pcr فوت قطعی اعلام شده اند.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب با تاکید بر اینکه راهپیمایی روز قدس به دلیل شیوع ویروس کرونا فردا در این شهرستان برگزار نمی‌شود، گفت: در خصوص نماز عید فطر با هماهنگی های انجام گرفته با امام جمعه محترم و مقرر شد که نماز عید فطر در مساجد و در اماکن روباز برگزار شود.

فرماندار بناب از راه اندازی کارخانه تولید ماسک در این شهرستان خبر داد و گفت: خوشبختانه با راه اندازی این خط و سایر خطوط تولید مواد ضدعفونی کننده هیچگونه کمبودی در خصوص توزیع ماسک و مواد بهداشتی در این شهرستان وجود ندارد

وی از درگیر شدن تعدادی از پرسنل و روسای ادارات بناب به ویروس کرونا خبر داد و گفت: از تمام ادارات انتظار داریم تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و بعد از ایام ماه رمضان مراقبت های ویژه تری جهت جلوگیری از افزایش شیوع کرونا در ادارات انجام بدهند.

فرماندار بناب استفاده از ماسک در تمامی صنوف به خصوص نانوایی ها را اجباری اعلام کرد و گفت: استفاده از ماسک در اصناف علاوه بر رعایت نکات بهداشتی این موضوع را به مردم گوشزد خواهد کرد که شیوع بیماری کرونا امری جدی و اجتناب ناپذیر است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه شیوع کرونا به هیچ عنوان در این شهرستان و سایر نقاط کشور تمام نشده است، گفت: همانطور که از قبل گفته ایم از عموم مردم شریف شهرستان بناب عاجزانه درخواست داریم دستورالعمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی را با جدیت رعایت کنند.

 

انتهای پیام/ داود زیبائی