متاسفانه قیمت شن و ماسه افزایش پیدا کرده است/بناب مرجع قیمت گذاری مصالح نیست / پیگیرتصویب قیمت شن و ماسه مصوب شده هستیم
متاسفانه قیمت شن و ماسه افزایش پیدا کرده است/بناب مرجع قیمت گذاری مصالح نیست / پیگیرتصویب قیمت شن و ماسه مصوب شده هستیم
رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت بناب ضمن تایید فزایش قیمت شن و ماسه گفت: توزیع کنندگان در بناب این مصالح را از سایر شهرهای همجوار خریداری و به فروش می رساند.

حبیب خان بابائی صبح امروز در گفتگو با پایگاه خبری صدای بناب،  پیرو خبر انتشار یافته در خصوص عدم فروش شن و ماسه در بناب و احتمال افزایش قیمت این مصالح گفت: این خبر صحت دارد و متاسفانه قیمت شن و ماسه بیش از ۲ برابر شده که این قیمت گذاری سراسری می باشد.

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان بناب با بیان اینکه بناب فاقد معدن تولید شن و ماسه می باشد، گفت: شن و ماسه مورد نیاز بناب از سایر شهرهای همجوار تامین می شود و در حال حاضر قیمت گذاری درسایر شهرها انجام می شود.

وی افزود: نرخ مصوب فعلی هر تن شن و ماسه ۶۵ الی ۷۰ هزار تومان می باشد اما توزیع کنندگان بنابی در حال حاضر با توجه به افزایش قیمت ها هر تن شن و ماسه را حدود ۹۰ تا۱۰۰هزار تومان خریداری و برای هر تن ۲۰ تا ۲۵ هزار تومان کرایه حمل و نقل را پرداخت می کنند.

وی در پایان با بیان اینکه با جدیت پیگیر قیمت گذاری مصوب شن و ماسه هستیم، گفت: در همین راستا با سازمان صمت استان  موضوع را بیان کردیم که امیدواریم شاهد قیمت گذاری مصوب از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت باشیم.

انتهای پیام/داودزیبائی