مجلس با قانون گذاری جدید موانع تولید را از سر راه تولید کنندگان بردارد
مجلس با قانون گذاری جدید موانع تولید را از سر راه تولید کنندگان بردارد
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خواست ، مشکل سرمایه در گردش تولید کنندگان را برطرف نمایند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، تراب محمدی ظهر روز دوشنبه در جلسه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بناب، با اشاره به ظرفیت های مهم استان در حوزه تولید و صنعت اظهار داشت: بیش از ۴ هزار و ۶۰۰ واحد تولیدی در استان آذربایجان شرقی داریم که اگر توجهی به این واحد ها نشود ، دچار ضرر و زیان خواهند شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی وضعیت اقتصادی استان را ارزیابی کرد و گفت : با توجه به تعامل صمیمی با همسایه های خود از جمله آذربایجان ، ارمنستان و تاتارستان در زمینه های اقتصادی توافقات خوبی انجام شده است.

 وی با اشاره به ظرفیت بالای ذخایر معدنی استان، افزود : بیش از ۸میلیارد و ۴۰۰ میلیون تن ذخایر معدنی در استان داریم که ظرفیت بزرگی برای کشور و آذربایجان شرقی محسوب می گردد.

محمدی در خاتمه با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور،گفت : مردم آذربایجان پایبند به نظام و رهبری هستند و این اتفاقات نشأت گرفته از فضای مجازی با هدایتهای دشمنان و منافقین بوده که برای همگان آشکار شده است.

انتهای پیام/ داود زیبائی