مجلس به موضوع بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ورود کند
مجلس به موضوع بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ورود کند
نماینده مردم بناب در مجلس با توجه به فرمایشات اخیر رهبری، خواستار پیگیری نحوه احراز صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری همچون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، شد.

به گزارش صدای بناب به نقل از خانه ملت، محمد باقری در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 19 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: مقام معظم رهبری در خصوص بررسی صلاحیت ها تذکر دادند که برخی دستگاه های مسئول توجه نکردند، و با اینکه ایشان فرمودند که در احراز صلاحیت برخی نامزدها جفا و ظلم شده است، مطالبه ایشان از سوی دستگاه های مذکور پاسخ داده نشد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر جبران این اتفاق، عنوان کرد: دستگاه های جبران کننده کدام ها هستند؟ به چه کسانی ظلم و جفا شده است و چرا به مطالبه حضرت آقا پاسخ داده نشده است؟

وی در ادامه تاکید کرد: ای کاش همانگونه که هیات رئیسه برای نحوه بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر جلسه غیرعلنی تشکیل داد، برای انتخابات ریاست جمهوری نیز تشکیل جلسه می داد و اینگونه به ندای رهبر خود لبیک می گفت.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان خطاب به وزیر نیرو، خاطرنشان کرد: مزارع، باغات، صنعت و کشاورزی بناب با مشکل آب و برق روبه رو است که نیاز به پیگیری این وزارتخانه دارد./