محتکران و گران فروشان دشمنان امروز کشور هستند/ آزاد سازی خرمشهر نمونه‌ای از روزهای زرین هشت سال دفاع مقدس
محتکران و گران فروشان دشمنان امروز کشور هستند/ آزاد سازی خرمشهر نمونه‌ای از روزهای زرین هشت سال دفاع مقدس
فرماندار بناب با اشاره به وضعیت فعلی و قرار داشتن کشور در جنگ نرم و تحریم ها گفت: کسانی که اقدام به احتکار و گرانفروشی می کنند قطعا دشمنان امروز این کشور هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رضا لعلی صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و ارتحال امام خمینی ره با اشاره به فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: جنگ تحمیلی زمانی برای کشور ما شروع شد که انقلاب اسلامی تازه در روزهای نخست تشکیل خود بوده و درگیر خنثی سازی توطئه های داخلی و خارجی بود.

فرماندار شهرستان بناب با تاکید بر این که در هشت سال جنگ تحمیلی تمام اقشار جامعه از سراسر کشور با مقاومت غیورانه در مقابل ظلم و تجاوز دشمنان ایستادگی کردند، گفت: آزاد سازی خرمشهر نمونه‌ای از روزهای زرین هشت سال دفاع مقدس است که اجازه ندادیم وجبی از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

لعلی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت جنگ بر علیه انقلاب و ملت ایران به گونه دیگر می باشد، اظهار داشت: امروز درگیر جنگ نظامی نیستیم اما دشمنان از طریق تحریم های ظالمانه و سایر توطئه ها از قبیل جنگ نرم به فکر براندازی حکومت انقلاب اسلامی ایران هستند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر کشور ما درگیر جنگ اقتصادی می باشد و قطع کسانی که با احتکار و گرانفروشی و سوداگری در جامعه فعالیت می کنند قطعاً دشمنان امروز ما محسوب می شوند چرا که با این کار خود علاوه بر دامن زدن به افزایش مشکلات داخلی به همنوعان به هم وطنان خود خیانت می کنند.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب با اشاره به اقدامات اخیر دولت آقای رئیسی مبنی بر حذف ارز ترجیحی گفت: قطعاً ارز ۴۲۰۰ تومانی باعث افزایش قاچاق، فساد و رانت خواری در کشور شده است و این اقدام خود همانند جراحی اقتصادی برای کشور می باشد.

وی افزود: دولت های قبلی از زمان آقای خاتمی و احمدی نژاد و حتی آقای روحانی برای حفظ جایگاه و آبروی خود هیچ گاه  چنین اقدامی را انجام ندادند ولی رئیس جمهور فعلی با نادیده گرفتن تمامی فشارها و انتقادها و با هدف خدمت به ملت ایران این اقدام را انجام داده است و باید قدردان این شجاعت باشیم.

فرماندار بناب با اشاره به اینکه حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی تنها باعث تغییر قیمت در چند کالای محدود خواهد شد گفت: نظارت و بازرسی های ما در سطح شهرستان به طور کامل افزایش پیدا کرده و دستور داده ایم که آرد مورد نیاز با همان یارانه قبلی به صورت گسترده در نانوایی ها توزیع شود و در همین راستا ۱۵ تیم از نهادهای نظارتی مشغول به نظارت هستند.

فرماندار بناب در پایان با تاکید بر اینکه کمک به بهبود وضعیت کشور وظیفه همه مردم و مسئولین می باشد گفت: در حال حاضر در بر هه زمانی بسیار سختی به سر می بریم و آبروی نظام در میان میباشد و اگر کسی نمی‌تواند به بهبود وضعیت کمک کند سعی کند تخریب گر و یا انتقادهای غیرمنصفانه انجام ندهد.

وی افزود: دولت فعلی چند ماه است که فعالیت خود را آغاز کرده و دستاوردهای بسیار زیادی از قبیل واکسیناسیون گسترده به صورت رایگان را انجام داده است اما عده ای همیشه نیمه خالی لیوان را نگاه کرده و تلاش های دولت را نادیده میگیرند.

انتهای پیام/ داود زیبائی