محله ای فراموش شده به نام گندمکاران در بناب/ محله ای که حتی خیابان اصلی آن هم آسفالت ندارد..!!
محله ای فراموش شده به نام گندمکاران در بناب/ محله ای که حتی خیابان اصلی آن هم آسفالت ندارد..!!
محله ای پرجمعیت و با جغرافیایی مهم در بناب به نام گندمکاران در اوج مظلومیت مانده تا جایی که حتی خیابان اصلی این محله تا به حال رنگ آسفالت را به خود ندیده است..!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، با وجود اینکه بسیاری از شهروندان بنابی  از خرابی آسفالت و وجود چاله های متعدد در محلات خود گلایه مند و ناراضی هستند اما محله ای به نام گندمکاران که جمعیت زیادی را در بر گرفته است در کمال تعجب حتی خیابان اصلی آن تا به حال آسفالت نشده..!!

محله گندم کاران یا همان فرهنگ ۲ بعد از محله فرهنگیان ۳ و روبروی پارک ملت قرار دارد و پر وضوح است که از نظر مکانی و جغرافیایی در مهم ترین و پر ترددترین نقطه شهر بناب واقع شده است.

در هنگام ورود به محله گندم کاران مشاهده می شود که خیابان اصلی این محله تا به امروز حتی رنگ آسفالت را به خود ندیده و با  کوچک ترین وزش باد محله گندم کاران در طوفان گرد و خاک برای ساعاتی محو و پس از آرام شدن وضعیت جوی این محله مجدا پدیدار می شود.

البته با پیگیری های فراوان اهالی دو یا سه کوچه این محله بزرگ آسفالت شده اما سایر کوچه ها و مهم تر از آن خیابان اصلی آن در وضعیت خاکی و بیابانی به سر می برند.

یکی دیگر از معضلات در این محله بزرگ افزایش چرای دام در فصول گرم به دلیل وجود اراضی دولتی و غیر دولتی رها شده در آن می باشد و همین امر باعث شده این محله به محل چرای دام برای دامداران شهرستان بناب تبدیل شود و قطعا وجود گله های گوسفند در این منطقه شهری نه تنها چهره گندم کاران را زشت بلکه نمای کلی شهر بناب را تغییر می دهد که برازنده نام این شهر صنعتی نیست.

در پایان امیدواریم مسئولان شهرستان به خصوص اعضای شورا و شهردار به صورت متوازن و عادلانه کار آسفالت ریزی را انجام داده و اجازه ندهند محلاتی مانند گندمکارن این گونه مظلوم بمانند و قطعا رسانه مردمی صدای بناب این موضوع را پیگیری کرده و جوابیه های مربوطه را به سمع و نظر مخاطبین و مردم فهیم شهرستان بناب خواهد رساند.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/خادم مردم بناب داود زیبائی