محله ای که تا به حال رنگ آسفالت را به خود ندیده!!!/ کوچه های پر از گِل و گرد و خاک ثمره وعده های پوچ انتخاباتی در این محله!! / مسئولان قبول کنند دیزج هم جزو محلات بناب است..
محله ای که تا به حال رنگ آسفالت را به خود ندیده!!!/ کوچه های پر از گِل و گرد و خاک ثمره وعده های پوچ انتخاباتی در این محله!! / مسئولان قبول کنند دیزج هم جزو محلات بناب است..
درد و دل اهالی کوچه نرگس ۱۰ یکی از محلات پرجمعیت و کم برخوردار دیزج جنوبی با رسانه مردمی صدای بناب که در بی مهر و کم لطفی مسئولان قرار گرفته و تا به حال حتی برای یک بار هم رنگ آسفالت را به خود ندیده است!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، در بدو ورود به محله نرگس ۱۰ واقع در خیابان شهید رضایی در دیزج جنوبی بناب خیابان ها و کوچه های اصلی و فرعی خاکی ای به چشم می خورند که انگار این محل به دور از رشد شهری قرار گرفته و حتی از لحاظ امکانات و زیر ساخت ها  از دورترین روستای های استان عقب مانده است که علت اصلی آن هم عدم آسفالت ریزی در این محله است.

محله نرگس 10 دردیزج جنوبی واقع شده است و جمعت بسیار بالایی را در خود جایی داده است، جمعیتی که به دلیل قیمت های سرسام آور مسکن در نقاط مختلف شهری بناب مجبور شده اند برای در امان ماندن از پدیده وحشتناک و بی رحم اجاره نشینی در این محله ساکن شوند.

این محله به دلیل جمعیت بالای خود در ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر میزبان خوبی برای کاندیداها می شود تا آن ها با وعده های خود مردم را به رای دادن به آن ها ترغیب کنند و پس از انتخابات دیگر محله ای به این نام در ذهن آن ها باقی نمی ماند!!

اهالی این محل از این اینکه در فصل تابستان میزبان گرد و خاک و در فصل های بارندگی بخصوص زمستان شاهد حجم بالای گل و لایی هستند به شدت ناراحت و گلایه مند هستند چراکه به راستی به دلیل نبود آسفالت در این محل هر روز سال با ین مشکلات مواجه هستند و خانه های آن ها هر روز پر از خاک و گل می شود و راههی برای نظافت وجود ندارد!!

به گفته اهالی کارهای فاضلاب کشی در این محله به طور کامل تمام شده است و همه مردم آن چشم انتظار روزی هستند که ماشین آلات آسفالت ریزی وارد این محل شده و آن ها را از این گرفتارها نجات بدهد..

در ادامه بیشتر این قصد نداریم مشکلات و درد و دل های اهالی محله نرگس 10 را بازگو کنیم و به همین مقدار بسنده کرده و از مسئولان شهر انتظار داریم صدای اهالی این منطقه را بشنوند و برای حل مشکل آسفالت آن ها اقدام کنند چرا که زندگی کردن در این چنین شرایط سختی در شان مردم با انقلابی، با غیرت و همیشه در صحنه بناب نبوده و نخواهد بود.

 

گزارش تصویری؛

 

 

انتهای گزارش/ داود زیبائی