محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به مرجعیت دینی
محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به مرجعیت دینی
اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در بیانیه ای اهانت نشریه شارلی ابدو به مرجعیت دینی و مقدسات را محکوم کرد.
به گزارش صدای بناب به نقل از  خبرگزاری صداو سیما مرکز آذربایجان شرقی، در این بیانیه آمده است: بار دیگر دشمن با محوریت نشریه فرانسوی شارلی ابدو از سر عجز و درماندگی در مواجهه با قدرت جهان اسلام و گسترش موج اسلام خواهی و تدابیر بی نظیر رهبر حکیم و فرزانه و مرجعیت دینی جهان اسلام که سیاستمداران غرب، بارها به درایت و رهبری معظم له در امور جهان اسلام و تحقق خواسته ها و وعده های ایشان اعتراف کرده اند، همانند اقدامات پلیدشان در اهانت به پیامبر رحمت و مهربانی، این بار مرجعیت دینی را مورد هدف قرار داده اند.
در این بیانیه افزوده شده است: دشمنان اسلام پس از سیلی خوردن از مردم ایران اسلامی در فتنه اخیر و ناامیدی از اقدامات خصمانه در قالب جنگ ترکیبی (توهین به مقدسات، اهانت به ساحت قرآن کریم، هتک حرمت به ساحت مساجد و حوزه های علمیه و سایر اقدامات وحشیانه و ددمنشانه شان)، به زعم خود به دنبال تکمیل حلقه های جنگ ترکیبی هستند و با هدف قرار دادن ستون خیمه انقلاب تلاش نمودند نور ولایت را که منبعث از نور الهی است خاموش کنند غافل از اینکه نور خداوندی قابل خاموش شدن نیست و اراده الهی بر این است که نورش را تکمیل کند.
اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی یادآور شده است: مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی همیشه مدافع حریم ولایت بوده و دشمنان را در هر فتنه ای ناکام گذاشته اند و صاحب اصلی و پشتیبان همیشگی نظام اسلامی اند و تا آخرین نفس از ولایت جدا نخواهند شد.
در این بیانیه از مسلمانان جهان اسلام نیز خواسته شده است با وحدت و همدلی ضمن محکومیت قاطع این اقدام وحشیانه و غیر انسانی از طرف مدعیان آزادی و انسانیت، در روابط خود با این کشورها تجدید نظر کنند و سیاستمداران کشورهای غربی برای اثبات ادعای خود در احترام به ادیان و مذاهب، عاملان این جنایت شنیع و پشتیبانان آنها را که باعث رنجش خاطر میلیون ها مسلمان شده اند، به مجازات برسانند.
این بیانیه تصریح کرده است: مردم غیور ایران اسلامی، با ایمان و اعتقاد راسخ به اسلام و انقلاب اسلامی، همچون گذشته حمایت بی قید و شرط از پرچمدار انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مصمم هستند و این دست اقدامات بی پایه و اساس نه تنها خللی در اراده و عملکرد آنها ایجاد نخواهد کرد، بلکه با اراده ای قوی تر و عزمی استوارتر در پیشبرد تمدن نوین اسلامی و سپردن پرچم اسلام به دست صاحب الزمان (عج) گام برخواهند داشت.
مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) تبریز نیز در بیانیه ای ضمن محکوم کردن هتاکی‌های گستاخانه نشریه فرانسوی، به دولت منحوس فرانسه هشدار داد در صورت عدم برخورد با عوامل اهانت، دولت فرانسه بعنوان مجرم اصلی این اهانت‌ها شناخته خواهد شد.
جمعی از طلاب و اساتید مدرسه علمیه حضرت امیرالمومنین(ع) تبریز در این بیانیه با نوید فرارسیدن بهار موعود و نزدیک شدن طلوع خورشید مکه، تاکید کرده اند: تمامی تحرکات دشمنان در تمسخر و توهین به ساحت مقدس مرجعیت دینی، ولایت و امامت فقیه عادل، همه حکایت از پایان عمر جبهه دجال دارد.
در این بیانیه خاطرنشان شده است: بی‌شک اجیر شدگان و مزدوران جبهه دجال و استکبار جهانی برای دلخوش کردن اربابان خود با ده‌ها شبکه ماهواره‌ای و رسانه‌های گوناگون با پول گاو شیردهی بنام آل سعود با تمسک به توهین و تمسخر به یاران خورشید، می‌خواهند تا مردم را دچار گمراهی از مسیر مستقیم ولایت نمایند، غافل از اینکه مردم به دنبال نور هستند و بزودی با طلوع خورشید مکه، بر همه ظلمت‌ها خاتمه خواهند داد.
این بیانیه افزوده است: اعلام می‌داریم ما اهانت به مرجعیت دینی و ولایت فقیه را اهانت به اسلام و دستگاه امامت می‌دانیم و هر کسی در هر جای دنیا چنین اشتباهی انجام دهد، بی شک پاسخ کوبنده‌ای را از مسلمانان جهان خواهد دید.
طلاب و اساتید مدرسه علمیه حضرت امیرالمومنین(ع) تبریز خاطرنشان کرده اند: ما منتظران ظهور حضرت مهدی(عج) با یاری و وفاداری به نایب برحقش، فقیه و امام عادل خود را به سمت نیل به آرزوی همه ستمدیدگان و آزادیخواهان عالم حرکت می‌دهیم و از مردم عزیز می‌خواهیم تا برای حمایت از ولایت به صحنه آمده و حضور خود در صحنه را بیعتی با مولای خود بدانند.
  • منبع خبر : خبرگزاری صداو سیما مرکز آذربایجان شرقی