مخالف طرح صیانت از فضای مجازی هستم / شوراها به دنبال جذب سرمایه گذار باشند
مخالف طرح صیانت از فضای مجازی هستم / شوراها به دنبال جذب سرمایه گذار باشند
نماینده شهرستان بناب در مراسم تجلیل از شوراهای دوره پنجم به مخالفت خود با طرح صیانت از فضای مجازی اشاره کرد و گفت: شوراها باید به دنبال جذب سرمایه گذار باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، شیخ رضا باقری بنابی ظهر امروز در مراسم تجلیل از اعضای شوراهای دوره پنجم شوراهای اسلامی شهرستان بناب ضمن تبریک عید سعید غدیر خم و بیان اهمیت و عظمت این عید بزرگ و همچنین تقدیر و تشکر از زحمات شوراهای دوره پنجم گفت: حتماً از زحمات و تجربیات اعضای شوراهای دوره پنجم استفاده خواهیم کرد.در مورد تقویت اختیارات شوراها در مجلس بحث هایی هم شده است.

نماینده مردم شهرستان بناب در مجلس شورای اسلامی به بحث طرح صیانت از فضای مجازی که بنده مخالف آن هستم اشاره کرد و گفت: متاسفانه فضایی در مجلس حاکم شد و این قانون به تصویب رسید ولی بنده اعتقادی به تصمیم گیری در فضای بسته نیستم.

وی همچنین به مالیات بر سرمایه نیز اشاره نمود و افزود: از طریق مالیات بر سرمایه می توان منابع مالی کشور را به سمت تولید هدایت کرد. مسئولان باید وضعیت جامعه را درک کنند و طرح هایی مطابق با آن ارائه دهند. خواهش می کنیم افرادی که درد مردم را درک کرده اند بیایند و منافع مردم را در نظر بگیرند.

شیخ رضا باقری بنابی در پایان به مساله توجه به فضای روستایی همگام با فضاهای شهری به خصوص در  بحث سرمایه گذاری در سطح شهری  که اصلی ترین بحث روز است اشاره کرد و گفت: ما باید برای حل مشکلات عمرانی به فکر جذب سرمایه گذار و به دنبال آن امکان جذب سرمایه به شهرستان باشیم.