مددجویان تحت پوشش بهزیستی بناب نباید دغدغه مسکن و معیشت داشته باشند
مددجویان تحت پوشش بهزیستی بناب نباید دغدغه مسکن و معیشت داشته باشند
بخش مرکزی شهرستان بناب ضمن تقدیر از تلاش‌های اداره بهزیستی بناب بابت احداث 32 باب منزل برای مددجویان تحت پوشش خود گفت: هیچ کدام از مددجویان و افراد دارای معلولیت در شهرستان بناب نباید دغدغه مسکن و معیشت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب،  رضا لعلی صبح امروز در حاشیه تحویل چندین واحد منزل مسکونی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی شهرستان بناب گفت: حمایت از اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه از اولویت‌های اصلی نظام بوده و همه موظف هستند در این راستا تلاش کنند.

بخشدار مرکزی شهرستان بناب با تاکید بر اینکه افراد دارای معلولیت جزو اقشار مهم و مظلوم جامعه هستند، گفت: همه نهادهای دولتی و غیر دولتی موظف هستند در راستای بهبود وضعیت و معیشت این افراد به آنها کمک کنند.

وی افزود: خوشبختانه اداره بهزیستی شهرستان بناب در راستای احداث مسکن برای مددجویان تحت پوشش خود و افراد دارای معلولیت اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است و امیدواریم روزی شاهد آن باشیم که هیچ کدام از مددجویان و افراد دارای معلولیت دغدغه مسکن و معیشت را نداشته باشند.

بخش مرکزی شهرستان بناب در پایان با بیان اینکه اگر هر مسئول در هر پست و سمتی وظایف خود را به درستی انجام دهد شاهد وضعیت بهتری در جامعه خواهیم بود، گفت: همه مسئولان در هر پست و مقامی یک هدف دارند و آن تنها خدمت به مردم و پیشرفت برای کشور می باشد.

انتهای پیام/داودزیبائی