مدیران در خدمت رسانی به مردم خود را محدود به زمان نکنند
مدیران در خدمت رسانی به مردم خود را محدود به زمان نکنند
فرماندار شهرستان بناب خطاب به مدیران دولتی و غیردولتی در شهرستان بناب گفت: خدمات‌رسانی به مردم زمان و مکان نمی شناسند و انتظار داریم مدیران در بناب برای خدمت رسانی خود را محدود به وقت اداری نکنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رضا لعلی صبح امروز در آیین اختتامیه اولین جشنواره حرکت های جهادی در شهرستان بناب با تاکید بر این که نیاز امروز جامعه مدیران کاردان و کاربلد می باشد، اظهار داشت: خوشبختانه امکانات و تجهیزات مورد نیاز وجود دارد اما مدیران می بایست شبانه روزی در راستای خدمت به مردم تلاش کنند که قطعاً مشکلات حل خواهد شد.

فماندار شهرستان بناب با تاکید بر اینکه مدیران دولتی و غیردولتی در بناب می بایست بدون توجه به زمان به مردم خدمت کنند، گفت: اگر مدیر خود را وابسته به زمان خاص و محدود بداند نمی‌تواند در جایگاه خود بماند و من انتظار دارم مدیران شهرستان بناب ۲۴ ساعته در حال خدمت رسانی به مردم باشند.

وی افزود: همچنین از مسئولان و مدیران شهرستان بناب درخواست دارم که در عرصه‌ها و حرکات های جهادی همیشه پای کار بوده و از این طرح ها استقبال و همکاری لازم را داشته باشند.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب با تاکید بر اینکه به برکت انقلاب اسلامی امروز در حوزه نظامی در صدر کشورهای دنیا قرار داریم، گفت: این تنها کافی نبوده و ما می‌بایست در نقاطی مانند صنعت خودرو، مواد غذایی و سایر موارد که ضعف داریم خودکفا و از واردات اقلام ساده و ضروری از سایر کشورها جلوگیری کرده و در معنای واقعی خودکفا باشیم.

فرماندار بناب در پایان با اشاره به اقدامات خوب انجام شده در شهرستان بناب در سال جاری گفت: بیش از ۴۰۰ هزار متر مربع آسفالت ریزی در سال جاری در روستاهای شهرستان بناب انجام شده است و در کنار این اقدامات انجام شده امروز شاهد رشد چشمگیر روستاهای شهرستان بناب هستیم.

انتهای پیام/ داود زیبائی