مدیری که توانایی خدمت رسانی به مردم را ندارد خود کنار بکشد/ ضرورت تبدیل مزار شهدای بناب به زیارتگاه مقدس
مدیری که توانایی خدمت رسانی به مردم را ندارد خود کنار بکشد/ ضرورت تبدیل مزار شهدای بناب به زیارتگاه مقدس
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیر و یا مسئولی که توانایی خدمت رسانی به مردم را ندارد بهتر از خود از پست و سمت خود کناره گیری کند

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، شیخ رضا باقری بنابی صبح امروز در مراسم غبار روبی مزار شهدا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: ایران اسلامی امروز استقلال و عزت خود را مدیون  انقلاب است چرا که ما قبلا از انقلاب کشوری ضعیف و کاملا وابسته بودیم.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی خدمت رسانی خالصانه به مردم این کشور را وظیفه مسئوالان و مدیران عنوان کرد و گفت: بارها اعلام کردیم و دوباره تاکید می کنبم که اگر مدیر یا مسئولی توانایی خدمت کردن به مردم را ندارد خود از پست و مقام خود کناره گیری کند.

وی تصریح کرد: مردم طی 42 سال انقلاب در مقابل همه مشکلات و سختی از کشور و انقلاب خود دفاع کردند و قطعا انتظار دارند مدیران در هر پست و سمتی خالصانه و بدون ادعا به آن ها خدمت کنند.

شیخ رضا باقری بنابی با تاکید بر اینکه راه پیشرفت برای انقلاب و کشور همچنان نیاز به تلاش های و از خودگذشتگی مردم و مسئولان دارد، گفت: دشمنان دوست ندارند ما پیشرفت کنیم چرا که آن ها خواهان وابسته بودن ما به خودشان هستند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در پایان گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را مهم عنوان کرد و گفت: بنده به شخصه آمادگی دارم هر نوع کمکی انجام دهیم تا این آرمستان شهدای بناب به مکانی زیارتی و مقدس مانند مصلی، مسجد راه کربلا یا حوزه علمیه تبدیل شود.

 

انتهای پیام/ داود زیبائی