مراسمات عزاداری امسال به طور کامل برگزار خواهند شد / کاهش مراسمات معنوی باعث افزایش آسیب های اجتماعی شده است / عدالت اصلی ترین خواسته مردم از دولت جدید
مراسمات عزاداری امسال به طور کامل برگزار خواهند شد / کاهش مراسمات معنوی باعث افزایش آسیب های اجتماعی شده است / عدالت اصلی ترین خواسته مردم از دولت جدید
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه در محرم سال گذشته مردم بیشتر از 75 درصد از پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند گفت: مراسمات عزاداری امسال با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، حجت الاسلام شعبانی در مراسم عید غدیر خم گفت: به گزارش رسمی وزارت بهداشت، مردم در هیات های عزاداری در طی مراسمات چند روز ماه محرم سال گذشته بالای ۷۵ درصد پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند چرا که همین الان رعایت پروتکل های بهداشتی در میان عموم مردم پایین تر از ۴۵ درصد می باشد مومنان حساس هستند و امسال نیز مراسمات عزاداری دقیقاً و با حساسیت بیشتری برگزار می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی  اظهار داشت: دشمن با زمان بندی و برنامه ریزی دقیق در تمامی موارد و اوضاع و احوال باعث شد که بعضاً افراد در طی زمان  تفسیر متفاوتی از غدیر داشته باشند. چرا که اگر جلسات تذکر نبود با آسیب های اجتماعی و مسائل اخلاقی زیادی رو به رو می شدیم.

وی افزود: اثر جلسات معنوی بر وضعیت اجتماعی و آسیبهای وارده بر آن غیر قابل انکار است که تلاش همه جانبه را از سوی همه افراد می طلبد.

حجت الاسلام شعبانی به نقش عدالت امیر المومنین اشاره نمود و گفت: همه ما علی را با عدالت می شناسیم و بزرگترین دغدغه علی در نهج البلاغه، حکومت و فرمایشات امیرالمومنین بحث عدالت است. حاکمیت اسلامی اگر بخواهد ماندگار باشد بدون عدالت امکان پذیر نیست. ما نیز در دولت جدید بزرگترین امیدمان برقراری عدالت است طوری که عدالت به مردم شناسانده شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی اگر مردم در جامعه تبعیض دیدند و از افزایش آسیب های اجتماعی زخم خورده اند انتظار بر این است که مردم از  دولت جدید برقراری عدالت را انتظار دارند.