مراسم اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره نوجوان سالم و ششمین دوره سفیران سلامت در بناب برگزار شد+ تصاویر
مراسم اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره نوجوان سالم و ششمین دوره سفیران سلامت در بناب برگزار شد+ تصاویر
صبح امروز با حضور مسئولان شهرستان بناب یازدهمین دوره جشنواره نوجوان سالم و ششمین دوره سفیران سلامت در بناب با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، محمود پور لطفعلی در حاشیه این مراسم با بیان اینکه از تعداد ۹۸۵ اثر ارسال شده بیشتر از ۱۰۰ اثر از طرف مدارس شهرستان بناب به استان ارسال که ۳۷ اثر برگزیده استانی شدند.

وی افزود: از سفیران سلامت ۸۰۰ اثر منطقه‌ای وجود دارد که بیشتر از ۸۰ اثر از شهرستان بناب برگزیده داریم و توانسته ایم مقام اول منطقه ای را به دست بیاوریم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب در تشریح عملکرد معاونت آموزش متوسطه شهرستان بناب در سال ۱۴۰۰ گفت: خوشبختانه در سال گذشته توانستیم ۲۶ نفر قبولی در رشته‌های پزشکی، ۱۰ نفر دندانپزشکی ۵ نفر داروسازی و همچنین ۹۰ نفر در فرهنگیان داشته باشیم که در تاریخ شهرستان بناب بی سابقه است.

وی افزود: همچنین کسب رتبه اول معاونت آموزش متوسطه، راهیابی ۳۶ نفر از دانش آموزان شهرستان بناب به ماراتن المپیادهای علمی کشور با رشد ۳۴ درصدی نسبت به سال گذشته، کسب رتبه دوم در شاخص میانگین دروس نهایی خرداد ۱۴۰۰ و همچنین برگزاری متینگ های متعدد ارتقای معدل کنکور و توجه ویژه به دانش آموزان و اولیا باعث شده که شهرستان بناب جزو آموزش و پرورش های برتر استان باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه ۴۰ نفر برگزیده استانی جشنواره نوجوان سالم از شهرستان بناب می باشند، گفت:  همچنین مقام اول استانی در هفته بهداشت، مقام اول استانی در هفته مبارزه با مواد مخدر، مقام اول استانی در هفته مشاغل و همچنین تجهیز اتاق بهداشت در مدارس شهرستان بناب از سایر افتخارات آموزش و پرورش در سال گذشته می باشد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بناب در پایان با تاکید بر اینکه ۳۱ اردیبهشت ماه پایان سال تحصیلی می باشد، گفت: از تمامی دانش آموزان مقاطع مختلف انتظار داریم با تمام قوت و با مطالعه کامل برای امتحانات آمادگی داشته تا موجب سربلندی شهرستان بناب در استان و کشور شوند.

 گزارش تصویری؛

انتهای پیام/ داود زیبائی