مراسم تجلیل از آتش نشانان شهرستان بناب برگزار شد+ تصاویر/ رئیس شورای شهر بناب: تجهیزات آتش نشانی بناب می بایست بیشتر و بروزتر شود
مراسم تجلیل از آتش نشانان شهرستان بناب برگزار شد+ تصاویر/ رئیس شورای شهر بناب: تجهیزات آتش نشانی بناب می بایست بیشتر و بروزتر شود
صبح امروز به مناسبت هفت مهر روز ملی آتش‌نشانی مراسم تجلیل از پرسنل آتش نشانی شهرستان بناب با حضور اعضای شورای شهر، سرپرست شهرداری بناب در مجموعه سازمان آتش‌نشانی بناب برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، علی پور جعفر در ابتدای مراسم ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز آتش نشان گفت: همه ما به زحمات و تلاش‌های این عزیزان کاملا واقف هستیم و از صمیم دل از تمامی زحمات آنها و از خود گذشتگی آنها تقدیر  و تشکر می کنیم.

رئیس شورای شهر اسلامی بناب با تاکید بر اینکه امکانات و وسایل سازمان اتش نشانی بناب می باید به روز و بر حسب نیاز باشند، گفت: امروزه در شهرستان بناب ساخت و سازهای بلند مرتبه بسیار زیاد شده است و آتش نشانی نیز می باید در همین راستا امکانات و تجهیزات خود را به روز کند.

وی با تاکید بر اینکه شورای ششم در این راستا اعتبارات بیشتر برای آتش نشانی در نظر خواهد گرفت، گفت: شورا به خوبی مشکلات و کمبودهای آتش‌نشانی بناب را بررسی کرده است و قطعاً در بودجه های بعدی برای این نهاد خدمات رسان اعتبارات بهتری را  تخصیص خواهد داد.

علی پورجعفر در پایان ضمن تقدیر و تشکر مجدد از پرسنل زحمت کش و تلاش گر آتش نشانی بناب گفت: چند روز پیش مقام معظم رهبری نوجوانی را که به آتش زده بود را به عنوان شهید اعلام کرد، نشان می‌دهد جایگاه آتش نشان ها بسیار بالا و قابل توصیه می باشد.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ داود زیبائی