مراسم تجلیل از نفرات برتر کنکور سراسری در شهرستان بناب برگزار شد+ تصاویر
مراسم تجلیل از نفرات برتر کنکور سراسری در شهرستان بناب برگزار شد+ تصاویر
ظهر امروز با حضور نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی و رئیس آموزش و پرورش بناب مراسم تجلیل از نفرات برتر زیر 100 کنکور 99 شهرستان بناب در دانشگاه آزاد بناب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، ظهر امروز مراسم تجلیل از نفرات برتر کنکور ۹۹ در شهرستان بناب با حضور حجت‌الاسلام شیخ رضا باقری بنابی و رئیس آموزش و پرورش بناب در سالن همایش دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب برگزار شد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از تمامی کسانی که در عرصه آموزش و پرورش در این روزهای سخت کرونایی ها فعالیت می کنند اظهار داشت: متاسفانه کرونا شیوه زندگی همه مردم جهان را تحت شعاع خود قرار داده است و ما هم از این قائده مستثنی نیستیم.

شیخ رضا باقری بنابی با اشاره به کم وکاستی های موجود در عرصه مسائل آموزش و پرورش گفت: متاسفانه در شرایط کنونی و با وجود آموزش های آنلاین مشکلاتی در اینترنت و مکالمه تلفن همراه در برخی از نقاط استان، شهرستان و بخصوص روستا های بناب وجود دارد که اکنون زمان این مشکلات نیست و مسولان می بایست باجدیت تمام به مشکل اینترنت رسیدگی کنند.

وی تصریح کرد: با پیگیری هایی که در سطح استان و کشور داشتیم درصدد رفع موانع موجود در آموزش های آنلاین و مجازی هستیم وانتظار داریم در کوتاه ترین زمان اینترنت وکیفیت تلفن همراه به بالاترین حد خود برسد.

باقری بنابی در پایان گذر از شرایط موجود کرونا در جهان را دعا و توسل به خداوند دانست و گفت: مطمئنا عبور از این شرایط سخت کرونایی تنها با توسل به خداوند انجام خواهد گرفت چرا که ما تاکنون شاهد عدم توانایی قدرت ،علم انسان در مقابل بیماری کرونا بودیم مردم نبایستی با شرایط کرونایی خو بگیرند باید در همه حال از خداوند بخواهیم این بیماری را ریشه کن کند تا شاهد بیماری و مرگ عزیزانمان نباشیم.

 

گزارش تصویری؛

 

 

انتهای پیام/ داود زیبائی