مراسم تجلیل از کارگران شرکت آذر دانه بناب برگزار شد+ تصاویر
مراسم تجلیل از کارگران شرکت آذر دانه بناب برگزار شد+ تصاویر
عصر امروز همزمان با 11 اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر با حضور ریاست و معاون جهاد کشاورزی شهرستان بناب از کارگران کارخانه آذر دانه بناب تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، روح اله خیری رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بناب در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر اظهار داشت: این روز خجسته را به همه کارگران زحمتکش شهرستان بناب بخصوص کارگران شرکت آذردانه بناب تبریک عرض می نمایم و امیدواریم با اتمام بیماری منحوس کرونا مراسمات با شکوهی برگزار کنیم.

رئیس جهاد کشاورزی بناب با اشاره به موفقیت های شرکت آذردانه بناب طی سالیان اخیر گفت: شرکت آذر دانه بناب در حوزه خوراک دام و طیور موفقیت های خوبی را به دست آورده است و ما انتظار داریم این روند رو به رشد با قدرت ادامه داشته باشد.

در ادامه این مراسم خلیل فشنگچی مدیر عامل شرکت آذردانه بناب ضمن تقدیر و تشکر از حضور ریاست و معاونت جهاد کشاورزی در این شرکت همزمان روز کارگر گفت: حضور مسئولان قوت قلبی برای ما ایجاد می شود تا باتلاش مضاعف به شهرستان و کشور خود خدمت کنیم.

مدیر عامل شرکت آذردانه بناب با تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر گفت: ما امروز را روز کار و کارگر نمی دانیم بلکه روز برادری و همکاری قبول داریم چرا که معتقدیم این شرکت خانه همه پرسنل محسوب می شود.

وی افزود: مجموعه آذر دانه بناب با تکیه بر برادری، وحدت و تلاش توانسته گام های موثری در توسعه صنعت خوراک دام و طیور استان و منطقه بردارد و قطعا با تکیه بر همین اصل، راه خود را ادامه خواهیم داد.

خلیل فشنگچی با اشاره به فعالیت شرکت آذر دانه بناب از سال 1372 در این شهرستان گفت: مجموعه آذر دانه علاوه بر کارخانه خوراک دام دارای دامداری و گاوداری نیز می باشد و به دنبال ایجاد گاومیش داری برای این مجموعه نیز هستیم.

وی در پایان با بیان اینکه شرکت آذر دانه بناب تنها کارخانه زنجیره خوراک دام و طیور استان است، گفت: در حال حاضر بیش از 100 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این مجموعه فعالیت می کنند که امیدواریم با کمک مسئولان اشتغال زایی بیشتری انجام بدهیم.

در پایان این مراسم تقوی معاونت جهاد کشاورزی ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر گفت: این روز را به همه کارگران زحمتکش بناب به خصوص کارگران شرکت آذردانه بناب تبریک می گویم و امیدواریم سال آینده این جشن بدون وجود ویروس منحوس کرونا برگزار شود.

معاون جهاد کشاورزی شهرستان بناب ضمت تقدیر از فعالیت های عالی شرکت آذر دانه بناب در سطح استان و منطقه گفت: می بایست چشم انداز بهتری برای توسعه صنعت خوراک دام و طیور استان داشته باشیم و با کمک شرکت های مربوطه گام های موثر تری را برداریم.

وی در پایان گفت: از پرسنل زحمتکش شرکت آذر دانه بناب انتظارداریم همانند سالیان قبل سال جاری را به توجه به شعار سال با قدرت ادامه بدهند و قطعا جهاد کشاورزی نیز از این تلاش ها حمایت خواهد کرد.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم که با رعایت پروتکل بهداشتی که به صورت نمادین با تعداد محدودی از کارگران برگزار شده بود با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی از کارگران آذردانه بناب تجلیل به عمل آمد.

 

گزارش تصویری؛

 

انتهای گزارش / داود زیبائی