مراسم تودیع و معارفع ریاست دانشگاه بناب برگزار شد+تصاویر / رئیس دانشگاه بناب: اهداف دانشگاه را با قدرت پیش خواهیم برد
مراسم تودیع و معارفع ریاست دانشگاه بناب برگزار شد+تصاویر / رئیس دانشگاه بناب: اهداف دانشگاه را با قدرت پیش خواهیم برد
مراسم تودیع و معارفه ریاست دانشگاه بناب با حضور معاون وزیر علوم، فرماندار بناب و سایر مسئولان شهرستان بناب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، مجتبی عباسیان از عصر امروز در مراسم معارفه خود با تاکید بر اینکه برای رشد و توسعه دانشگاه‌ بناب برنامه ریزی بسیار خوبی دارد اظهار داشت: همانطور که وزیر محترم علوم قول داده ایم تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا مشکلات این دانشگاه را حل و اهداف دانشگاه را که از پیش تعیین شده است را پیش ببریم.

مجتبی عباسیان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات روسای قبلی این دانشگاه به خصوص دکتر حسین پیری اظهار داشت: بنده با محیط دانشگاه به طور کامل آشنا هستنم چرا که در دوره ای به عنوان رئیس این دانشگاه بوده‌ام و در آن دوران اقدامات بسیار خوب و درخشانی را از خود برجای گذاشته ایم.

رئیس دانشگاه بناب ضمن تشریح نمای کلی شهرستان بناب گفت: بناب به عنوان یکی از قطب های اقتصادی استان و کشور معرفی می‌شود و قطعاً با کمک مسئولان شهرستان تمام تلاش خود را برای نزدیک کردن دانشگاه به صنعت و سایر حوزه ها انجام خواهیم داد.

مجتبی عباسیان در پایان با تاکید بر اینکه پروژه های عمرانی و فرهنگی دانشگاه با تمام قدرت پیش خواهند رفت،  گفت:  قطعا وضعیت دانشگاه را تغییر داده و اهداف از پیش تعیین شده وزارت علوم را پیش می برد تا دانشگاه بناب به جایگاهی که برازنده آن هست برسد.

 

گزارش تصویری؛

 

انتهای پیام/ داود زیبائی