مراسم تکریم منزلت سالمندان در بناب برگزار شد+ تصاویر/ نماینده بناب: بیمه تضمین آینده هر فرد است
مراسم تکریم منزلت سالمندان در بناب برگزار شد+ تصاویر/ نماینده بناب: بیمه تضمین آینده هر فرد است
مراسم گرامیداشت و تکریم منزلت سالمندان با حضور مسئولان شهرستانی در بناب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، صبح امروز مراسم گرامیداشت و تکریم منزلت سالمندان با حضور نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، رئیس شبکه بهداشت و درمان، رئیس اداره بهزیستی و سایر مسئولان شهرستان و جمعی از سالمندان در سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان بناب برگزار شد.

 شیخ محمد باقری بنابی در حاشیه مراسم گرامیداشت تکریم و منزلت سالمندان ضمن عرض تبریک سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) اظهار داشت: متاسفانه در کشورهای اسلامی آنگونه که شایسته است نتوانستیم جایگاه سالمندان و افراد پا به سن گذاشته را حفظ و تکریم کنیم در حالیکه در سایر کشورها جایگاه این افراد بیشتر محترم شمرده می شود.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امید است در این جلسات و مراسمات که برای سالمندان و تکریم جایگاه آنان تدارک دیده می شود آموزش های لازم به افراد داده شود تا تبیین احترام به جایگاه افراد سالمند و تکریم آنان به جوانان به درستی آموزش داده شود.

وی در پایان با بیان اینکه بیمه تضمین آینده هر فرد است، گفت: در شرایط اقتصادی فعلی بهترین تضمین آینده برای افراد سالمند، بیمه است و تمامی محرومان و سایرین می توانند از طریق بیمه شدن فردای خود را تضمین کنند.

 گزارش تصویری؛

انتهای پیام/ ندا خانی