مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی ره در بناب برگزار خواهد شد/ سپاه و بسیج در کنار مجریان انتخابات برای کمک به نظم و امنیت
مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی ره در بناب برگزار خواهد شد/ سپاه و بسیج در کنار مجریان انتخابات برای کمک به نظم و امنیت
جانشین فرمانده سپاه بناب گفت: به مناسبت فرا رسیدن 14 خرداد سالروز ارتحال امام خمینی ره بنیانگذار جمهوری اسلامی با رعایت پروتکل های بهداشتی مراسم این روز در بناب برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار صدای بناب، حمید شاکری صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بناب اظهار داشت: به مناسبت 14 خرداد سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران مراسمی در روز پنچشنبه با رعایت پروتکل های بهداشتی با همکاری ادارات و سایر نهاد ها برگزار خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه بناب برگزاری انتخاباتی با شکوه و با مشارکت بالا را امری مهم و واجب عنوان کرد و گفت: امیدواریم با وجود مشکلات تمام مردم به دور از تعصبات پای صندوق های رای حاضر شوند و در انتخاب شخصی اصلح مشارکت داشته باشند.

وی افزود: سپاه و بسیج شهرستان بناب در راستای برگزاری انتخابات با شکو و در راستای ایجاد نظم و امنیت حضور فعال در انتخابات خواهند داشت تا شاهد برگزاری انتخاباتی با شور و نشاط باشیم.

سرهنگ حمید شاکری در پایان با تاکید بر اینکه مردم با حضور خود و رای دادن سرنوشت کشور را خود انتخاب می کنند، گفت: مردم در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری شخصی را انتخاب کنند تا با عشق ،علاقه و با هدف خدمت به مردم  و آبادانی کشور کار کند.

انتهای پیام/ داود زیبائی